Thursday, April 25, 2024
15.1 C
Calgary

نوشیدن مشروبات الکلی در پارک های عمومی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری کلگری قصد دارد تا توسط یک نظرسنجی آنلاین، از ساکنین این شهر برای صدور مجوز در خصوص نوشیدن مشروبات الکلی در پارک های کلگری، نظرسنجی کند.

این نظرسنجی که از روز پنج شنبه، 17 ژانویه شروع شده است تا پایان روز پنج شنبه، 31 ژانویه ادامه خواهد داشت، و در مورد این موضوع سوال می کند که در چه مکان هایی نوشیدن مشروبات الکلی (باید آزاد باشد، یا نباشد). نگرانی های احتمالی ساکنین در این خصوص چیست. و اینکه آیا تمایل دارید تا برای داشتن مکان پیک نیک، کمی هزینه پرداخت کنید.

این نظرسنجی به این دلیل اجرا شده است که برخی شهروندان ابراز تمایل کرده بودند که بتوانند در پارک های عمومی نوشیدنی الکلی بنوشند.

پیرو گزارشی که توسط شهرداری منتشر شده است، اگر به نظر برسد که نوشیدن مشروبات الکلی در پارک ها طرفداران زیادی در کلگری دارد، احتمالا از اوایل تابستان طی یک برنامه آزمایشی این موضوع را تست می کنند.

قبل از اینکه برای این کار شروع به برنامه ریزی کنید، حواستان باشد که حتی اگر این موضوع مورد تایید قرار بگیرد، همچنان محدودیت هایی برای محوطه های پیک نیک در نظر گرفته خواهد شد.

“طبق مقررات AGLC، مشروبات الکلی تنها در محل های مشخص شده و همراه غذا می توانند صرف شوند”.

به گفته شهرداری: “تمامی اشخاص باید مقررات در این خصوص را رعایت کنند، و هیچ شخصی نباید رفتارهایی داشته باشد که ممکن است استفاده آسایش دیگران را در پارک مختل کند.”

منبع: DailyHive