Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

تبدیل ACAD به دانشگاه هنر آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

The Alberta College of Art and Design به طور رسمی ارتقا پیدا کرد.

موسسه آموزشی که قبلا به نام ACAD شناخته می شد، به طور رسمی طی مراسمی در روز پنج شنبه، نام و لوگو خود را معرفی کرد و به عنوان دانشگاه هنر آلبرتا شناخته شد.

با تغییرات داده شده و تبدیل شدن به دانشگاه از کالج، این دانشگاه به عنوان اولین (و تنها) دانشگاه تخصصی هنر در استان شناخته شده است.

به گفته Marlin Schmidt، وزیر آموزش عالی آلبرتا: “ذهن های خلاق بایستی برای راه انداز مشاغل بین المللی در طراحی گرافیک، مد و رسانه های سنتی به کلگری بیایند.”

“با معرفی این مدرک دانشگاه مدرن، ما به یک شهرت جهانی دست پیدا می کنیم. و با سرمایه گذاری در AUArts، اطمینان می دهیم که به یک مقصد برای هنرمندان، طراحان و رهبران خلاق در آلبرتا تبدیل می شود.”

سال گذشته به طور رسمی اعلام شده بود که کالج هنر و طراحی آلبرتا در سال 2019 به یک دانشگاه تبدیل خواهد شد، هرچند تا تاریخ 17 ژانویه نام و برند آن به صورت عمومی منتشر نشده بود.

این تغییر به دلیل تعداد و کیفیت برنامه های درسی موجود در موسسه، از جمله کارشناسی هنرهای زیبا، کارشناسی طراحی و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا انجام شد.

به گفته Daniel Doz، رییس دانشکده هنر آلبرتا: “این یک لحظه تاریخی و هیجان انگیز برای موسسه پیش دانشگاهی 92 ساله ماست.”

“چندین دهه است که ما دوره های تخصصی در رشته های هنرهای زیبا، صنایع دستی و طراحی، ارائه می دهیم و در ماه می، دانش آموزان با افتخار از دانشگاه هنر آلبرتا فارغ التحصیل می شوند.”

دولت آلبرتا اعلام کرده است که نام و وضعیت جدید این موسسه به طور رسمی از روز جمعه، 1 فوریه اجرایی خواهد شد.

منبع: DailyHive