Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

خدمات Prime آمازون کانادا، ویژه دانش آموزان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون کانادا برای نخستین بار، شرایطی را در نظر گرفته است که طی آن نرخ ماهانه پائینی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا بتوانند از خدمات Prime استفاده کنند.

طبق گفته آمازون، این شرکت در نظر دارد تا برای دانش آموزان، عضویت ماهانه با قیمت 3.99 دلار در نظر بگیرد. در حالیکه هزینه عضویت سالانه در حال حاضر 39 دلار است. (حق عضویت Prime برای کسانی که دانشجو نیستند 79 دلار در سال است).

همزمان با ارائه این خدمت، دانش آموزان می توانند برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی را Amazon Prime Video تماشا کنند، بدون اینکه برای 6 ماهه نخست، مبلغی پرداخت کنند.

این خدمت برای دانش آموزانی در نظر گرفته شده است که دوره تحصیل آنها 2 یا 4 ساله است، و فقط لازم است که با ایمیل مدرسه ثبت نام کنید.

خدمت Prime Student، همانند گذشته، مثل اعضا Prime، می توانند از حمل و نقل رایگان به صورت نامحدود استفاده کنند. برای کسانی که در تورنتو یا ونکوور هستند، امکان استفاده از تحویل روزانه نیز برای برخی سفارشات وجود دارد.

به گفته Mike Strauch، مدیر کشوری آمازون در کانادا: “ما خیلی خوشحال هستیم که خدمت Prime Student به خوبی در بین دانش آموزان کانادایی جای خود را پیدا کرده است، و ما قصد داریم که یک گزینه انعطاف پذیر ماهانه دیگر با قیمت 3.99 دلار ارائه دهیم.”

او در ادامه گفته است: “اکنون Prime Video، به صورت رایگان، برای شش ماه به اعضای دانش آموز ارائه می شود و آنها می توانند از فیلم هایی که در آمازون وجود دارد، لذت ببرند.”

این غول تجارت الکترونیک، همچنین با گسترش مرکز فناوری خود و افتتاح دفتر مرکزی در شهر تورنتو، صدها فرصت شغلی جدید را در این شهر فراهم کرده است.

دفتر آمازون در تورنتو در Scotia Plaza واقع شده است. این دفتر که 113،000 فوت مربع مساحت دارد، حدود 600 کار در زمینه های مختلف از جمله توسعه نرم افزار، یادگیری ماشین، محاسبات ابری، تبلیغات دیجیتال و هوش مصنوعی را ایجاد می کند.

منبع: DailyHive