Saturday, April 27, 2024
16.1 C
Calgary

تورنتو در بین برترین شهرهای جهان برای مشاغل حوزه فناوری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که مشاغل حوزه فناوری طی سال گذشته به طور چشمگیر کاهش پیدا کرد و تعطیلی استارتاپ‌های تورنتو را شاهد بودیم، افتتاح شرکت‌های بزرگ باعث شده تا همچنان تقاضا برای متخصصان در این شهر وجود داشته باشد.

همین موضوع تورنتو را به سومین قطب بزرگ فناوری در آمریکای شمالی تبدیل کرده است.

CloudZero به تازگی ۳۰ شهر دیجیتال جهان را بر اساس تعداد فرصت‌های شغلی و میزان دستمزد آن‌ها بررسی کرده است. این مشاغل شامل پنج تخصص اصلی مهندس رایانش ابری، مهندس نرم‌افزار، مهندس یادگیری ماشین، متخصص علم داده و تحلیلگر امنیت اطلاعات می‌شود.

علاوه بر این، تعداد شرکت‌های فناوری، سرعت پهنای باند، اجاره‌بهای آپارتمان تکخوابه در مرکز شهر و درصد اجاره به نسبت درآمد سالانه در برترین شهرهای فناوری جهان نیز بررسی شده است.

بر این اساس تورنتو در جایگاه پانزدهم برترین شهرهای فناوری جهان از نظر بازار کار و جایگاه دهم لیست از نظر بالاترین سطح دستمزد قرار گرفته است. در حال حاضر میانگین دستمزد این گروه از مشاغل ۷۴٬۳۳۲ دلار است. تورنتو با افتتاح ۵٬۹۶۳ شرکت جدید، ششمین شهر مهم جهان در صنعت فناوری به شمار می‌رود.

بیشترین تعدیل نیرو در سال گذشته در شرکت‌های آمازون (با حذف ۱۶٬۰۸۰ نیرو) و مایکروسافت (با حذف ۱۱٬۱۵۸ نیرو) ثبت شده است.

در این گزارش آمده: «با وجود اینکه شرکت‌های فناوری ایالات متحده ۱۶۸٬۸۸۵ نیرو را تعدیل کرده‌اند اما هنوز نیاز به نیروی متخصص دارند.»

15 شهر برتر جهان برای متخصصان فناوری عبارتند از:

  1. Washington D.C.
  2. Tokyo
  3. New York City
  4. Dallas
  5. Hong Kong
  6. Singapore
  7. Bejing
  8. Zurich
  9. Copenhagen
  10. São Paulo
  11. Seoul
  12. London
  13. Paris, Bangkok
  14. Dubai
  15. Toronto

منبع: Dailyhive