Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

هشدار شرکت وست‌جت درباره گسترش کلاهبرداری تلفنی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت وست‌جت به کانادایی‌ها هشدار داده که موارد کلاهبرداری تلفنی توسط افرادی که خود را بعنوان نمایندگان این شرکت معرفی می‌کنند رو به افزایش است.

سایت اینترنتی این شرکت هواپیمایی اینگونه کلاهبرداری‌های تلفنی را روشی معمول برای فریب دادن افراد توسط مجرمان و سرقت اطلاعات شخصی مانند شماره کارت بانکی و اطلاعات حساب کاربری آن‌ها عنوان کرده است.
ایمیل‌های فیشینگ نیز در اغلب موارد به همین منظور استفاده می‌شوند.

ریچارد بارتم معاون بخش ارتباطات و بازاریابی شرکت در اینباره می‌گوید: برای ما مهم است که مردم بدانند این تماس‌ها از طرف شرکت وست‌جت و یا نماینده این شرکت گرفته نمی‌شوند. در حال حاضر بسیاری از ما جزو افرادی هستیم که با آن‌ها تماس گرفته شده و کاملا درک می‌کنیم که تا چه حد این اتفاق آزاردهنده است. ما عمیقا بابت ناراحتی عمومی پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم و از مردم کانادا می‌خواهیم نگرانی‌های خودشان را گزارش دهند تا به مقامات مربوطه گزارش دهیم و هرچه سریع‌تر منبع این تماس‌ها را شناسایی کنیم.

شرکت وست‌جت در ادامه اظهار داشته که هیچ‌گونه بازاریابی تلفنی توسط آن‌ها انجام نمی‌شود. همچنین از مردم کانادا خواهش کرده‌اند که در صورت دریافت تماسی مشابه از سوی افرادی که خود را نماینده شرکت وست‌جت معرفی می‌کنند، بهیچ‌ عنوان اطلاعات شخصی و شماره کارت بانکی خود را در اختیارشان قرار ندهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره شرکت وست‌جت مراجعه کنید.

همچنین مردم می‌توانند با مرکز مبارزه با کلاهبرداری کانادا (RCMP) با شماره 8501-495-888-1 تماس بگیرند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و گزارش جزئیات به سایت اینترنتی این مرکز مراجعه کنند.

منبع: dailyhive