Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

دریافت بیش از 31,000 تماس ظرف دو روز توسط AMA

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

انجمن خودرو آلبرتا (AMA) هفته شلوغی را پشت سر گذاشته است.

این شرکت امداد جاده‌ای به لطف سرمای شدید حاکم بر استان بیش از 31,000 درخواست خدمات تنها در دو روز داشته است.

رایان لمونت مدیر بخش عملیات فوری AMA در بیانیه‌ای که منتشر کرده می‌گوید: ما در روزهای اخیر شاهد شکسته شدن رکورد درخواست امداد جاده‌ای بوده‌ایم. این شرایط موجب شده تا از کارکنان، نیروهای اعزامی، کارمندان مرکز پاسخگویی، تعمیرکاران اتومبیل و نیروهای قراردادی اضافی بخواهیم برای کمک به ما ملحق شوند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن به بیشترین تعداد افراد خدمات امدادی را ارائه دهیم.

در ادامه این گزارش از رانندگان درخواست شده که بدلیل حجم بالای درخواست‌ها و دمای هوای بسیار پایین و خطرناک این روزها قبل از هر چیز سلامتی خود را در اولویت قرار دهند. رایان لمونت از رانندگان خواسته حتما تا زمان رسیدن نیروهای امدادی خود را به سرپناهی مطمئن رسانده و از ماندن در کنار وسیله نقلیه جدا خودداری کنند.

طبق این اعلامیه با ثبت تعداد 11,135 درخواست در روز یکشنبه 20,029 درخواست در روز دوشنبه، رکورد تاریخ شرکت AMA در این دو روز شکسته شده است.

در سال 2017 و در همین تاریخ تنها 2,879 و 3,448 تماس به AMA ثبت شده است.

لمونت همچنین می‌گوید که ایمنی و سلامتی مشتریان در اولویت تمامی برنامه‌های شرکت قرار دارد.

طبق گفته‌های رایان لمونت آن‌ها با اولویت‌بندی تماس‌ها از رسیدن هرچه سریع‌تر کمک به درخواست‌های اضطراری دریافت شده اطمینان حاصل می‌کنند. او همچنین از ساکنین آلبرتا بخاطر درک شرایط خاص کنونی تشکر کرده و تاکید دارد که آن‌ها در تمامی ساعات به فعالیت ادامه می‌دهند تا کسی را در جاده تنها نگذارند.

دمای هوای استان در هفته اخیر به -40 درجه سانتی‌گراد رسیده و هنگام وزش باد دما تا -50 درجه سانتی‌گراد هم کاهش پیدا می‌کند. اختاریه سرمای شدید اداره محیط‌زیست کانادا برای اکثر نواحی استان آلبرتا صادر شده است.

در شرایط کنونی هوا که دما به شدت پایین آمده شرکت AMA خدمات یدک‌کشی اتومبیل را ارائه می‌دهد. از آنجایی که سرمای هوا قطعات موتور را شکننده کرده و نیز بخاطر مراقبت از سلامت کارکنان، هم‌اکنون امکان تعویض و یا شارژ باتری اتومبیل‌ها در محل وجود ندارد.

شرکت AMA در انتها به ساکنین آلبرتا توصیه کرده که در صورت خراب بودن باتری خودرو حتما پیش از شروع حرکت در روزهایی که دمای هوا -15 درجه سانتی‌گراد و یا کمتر است، آن را شارژ کنند. همچنین در ادامه این توصیه‌نامه گفته شده در صورتی که اتومبیل شما به گرم‌کننده موتور مجهز نیست حتما از سوخت‌های ترکیبی استفاده کنید و اجازه ندهید مخزن سوخت خودرو از نصف کمتر شود. تا جای ممکن بهتر است از انجام سفرهای غیرضروری با خودروی شخصی جلوگیری کنید. در صورت خراب شدن خودرو نیز هیچگاه در داخل یا کنار اتومبیل منتظر نمانده و حتما بسرعت سرپناهی مناسب برای خود پیدا کنید.

منبع: dailyhive