Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

Vancouver School Board از سراسر کانادا معلم استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود آن‌که Vancouver School Board اعلام کرده بود در سال تحصیلی گذشته بیش از صد معلم جدید استخدام کرده‌اند، اما به گفته آن‌ها همچنان در برخی مناطق نیاز به معلم احساس می‌شود.

حال VSB جست‌وجوی خود را وسیع‌تر کرده و برای جبران این کمبود بدنبال معلم‌هایی بیرون از شهر ونکوور و حتی بیرون از استان بریتیش‌کلمبیا می‌گردد.

به گفته VSB آن‌ها در حال حاضر سراسر کانادا را برای استخدام معلم‌هایی در مشاغل تمام‌وقت برخی مناطق جست‌وجو می‌کنند. از جمله زمینه‌هایی که در آن‌ها به معلم جدید نیاز است می‌توان به آموزش زبان فرانسه، ریاضیات، فیزیک، مطالعات تکنولوژی یا آموزش ویژه اشاره کرد.

کارکنان VSB تاکنون از نمایشگاه‌های مشاغل برگزار شده در UBC، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه آلبرتا و دانشگاه کلگری دیدن کرده‌اند.

قرار است این هفته تیم استخدام VSB به نمایشگاه‌های آنگلوفون و فرانسوفون دانشگاه مک‌گیل و دانشگاه اتاوا نیز بروند.

کارمن باتیستا سرپرست دانشیار VSB در اینباره می‌گوید: برخی از مشاغل آموزشی مانند آموزش زبان فرانسه، به مهارت‌های خاص احتیاج دارد. در این موارد پیدا کردن افراد مناسب سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل ما حوزه استخدام خود را به سراسر کانادا گسترش داده‌ایم.

در حال حاضر VSB 2،600 معلم تمام‌وقت و دائمی و بیش از 500 معلم آماده به تدریس را برای آموزش به بیش از 50،000 دانش‌آموز در 45 مدرسه این مرکز در مناطق آموزشی گوناگون، استخدام کرده است.

منبع: dailyhive