Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

جریمه 100 دلاری برای عدم برف‌روبی وسایل نقلیه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به ندرت در منطقه مترو ونکوور شاهد بارش برف هستیم، بنابر این در هنگام بارش برف لازم است برای شهروندان مترو ونکوور یادآوری کنیم که انجام چه مواردی ضروری است. یکی از مهم‌ترین مسائل در شرایط جوی نامساعد رانندگی است. به همراه داشتن لاستیک‌‌های زمستانی و رانندگی با سرعت کم مواری هستند که همه ما از آن اطلاع داریم.

اما مهم‌ترین نکته آن است که بتوانید اطراف خود را به وضوح ببینید و اطمینانتان را از تسلط به محیط افزایش دهید، به همین خاطر است که برف روبی شیشه‌های اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام ندادن آن دردسر ساز خواهد شد. به همین دلیل در مترو ونکوور جریمه 100 دلاری برای عدم برف‌روبی وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

مقدار دقیق جریمه ۱۰۹ دلار است و پلیس در توییتی چنین نوشت:

خریدن یک برف پاک‌کن ۱۰ دلاری یا جریمه ۱۰۹ دلاری انتخاب با خودتان است. اگر امروز با شیشه‌ها یا چراغ‌های پوشیده از برف رانندگی کنید جریمه خواهید شد. باید بتوانید در هنگام رانندگی اطراف خود را به وضوح ببنینید و این امر نیازمند پاک‌ سازی شیشه جلو، عقب و کناری است.

سازمان هوا شناسی برای ادامه هفته جاری نیز برف پیش بینی کرده است بنابراین اگر قصد رانندگی داشته باشید حتما این نکته را در نظر داشته باشید. در روز یکشنبه رانندگانی که آمادگی لازم را نداشتند همراه با سیستم حمل و نقل عمومی دچار مشکل شدند و شاهد تاخیرهایی تا ۹۰ دقیقه در مسیرها بودیم.

منبع: dailyhive.com