Monday, May 6, 2024
3.9 C
Calgary

پیشنهاد فروش ایالت مونتانا به کانادا به مبلغ 1 تریلیون دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

موضوعی که با اطمینان در مورد آمریکا می توانید صحبت کنید، داشتن ایده های فراوان است. شاید همیشه این ایده ها امکان پذیر یا منطقی نباشند، اما قطعا آمریکا پر از ایده است.

یکی از این ایده ها که از جانب یک کارآفرین پیشنهاد شده است، فروش مونتانا به کانادا به مبلغ یک تریلیون دلار است. او این پیشنهاد را با توجه به بدهی غیر قابل کنترل آمریکا مطرح کرده است.

درست پس از اینکه در خبرها منتشر شد، آمریکا 22 تریلیون دلار بدهی دارد، Ian Hammond یک petition راه اندازی کرد و در آن خواست که برای کاهش این بدهی ها، آمریکا دارایی های خود را بفروش برساند، و این کار را با ایالت گنج شروع کند.

در توضیح این کار، او گفته است که: “ما خیلی بدهی دارم، و مونتانا هم بی فایده است! فقط به آنها بگویید که خرس یا همچین چیزی دارد!”

فروش مونتانا به کانادا

امضا Petition از لینک اینجا !

سخت است که بگوییم این ایده اجرایی است یا خیر! با وجود GDP حدود 1.65 تریلیون دلار، شاید کانادا قادر به پرداخت چنین مبلغی برای خرید مونتانا نباشد.

سوال دیگری که مطرح می شود این است که ساکنان مونتانا و کانادا در این موضوع چه فکری می کنند؟ اگر نظراتی را که مردم نوشته اند بخوانید، متوجه می شوید که برخی آدم ها از این ایده استقبال کرده اند.

“مونتانا از ماریجوانا قانونی، سیستم بهداشت و هاکی درست و حسابی بهره خواهد برد. این یک معامله برد-برد است.”

“من در مونتانا زندگی می کنم و به نظر کانادا معرکه است.”

“من در تمام عمرم مونتانا زندگی کرده ام، و صادقانه بگویم، از مشکلاتی که آمریکا برای زندگی مردم ایجاد می کند، خسته شده ام. ترجیح می دهم که از سیستم بهداشت، آموزش و آزادی کانادا استفاده کنم. علاوه بر اینها، کانادا Glacier Park و Yellowstone راهم دارد.”

فروش مونتانا به کانادا

در مقابل، برخی کانادایی ها هم اینطور نظر داده اند که:

“من مونتانا را دوست دارم، به نظرم می تواند به بهبود کانادا کمک کند.”

“به عنوان یک کانادایی، از داشتن مونتانا خیلی خوشحال خواهم شد. ما عاشق پارک، خرس و مردمی هستیم که سعی می کنند تا با دیگران شرایط بهتری برای زندگی بسازند. از طرف دیگر، ما به اختلاف ها احترام می گذاریم … به همین دلیل فکر می کنم که مونتانا برای پیوستن به کانادا بسیار مناسب است.”

“ما مونتانا را می خواهیم، فقط بهتر است کمی قیمت را کاهش دهید! با عشق، کانادا”

منبع: lifestyle.diply