Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

Home Depot برای بهار امسال ۸۰۰ نفر را در آلبرتا استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بهار ۲۰۱۹ دنبال شغل می‌گردید؟

شرکت هوم دیپو (Home Depot) اعلام کرده که ۸۰۰ نفر را در سرتاسر آلبرتا استخدام می‌کند و در این بین ۲۳۴ فرصت شغلی در کلگری باز می‌شوند.

در اعلامیه شرکت می‌خوانیم که بخشی از این برنامه به خاطر شلوغی مورد انتظار در بهار است و ضمنا امسال یک راه ثبت‌نام جدید برای افراد علاقمند به کار در هوم دیپو هم وجود دارد.

آلیانا رازنیک، نایب رئیس منابع انسانی، ارتباطات و ادارهٔ هوم دیپو در کانادا می‌گوید: «ما می‌دانیم که آسانی در ثبت‌نام یک نکتهٔ کلیدی در نام‌نویسی برای هر شغلی است. امسال روش جدید ثبت‌نام-با-پیامک (Text-To-Apply) را ارایه می‌کنیم. با این کار افراد مایل به کار در هوم دیپو، به آسانی می‌توانند برای مشاغل موجود درخواست بدهند تا سطح تجربه مشتریان را بالا ببرند.»

در فهرست فرصت‌های شغلی مواردی مثل همکارِ فروش، صندوق‌دار، باربری شبانه، همکار بخش باغ و زمین، و … وجود دارد. علاقمندان به کار برای هوم دیپو می‌توانند عبارت Home Depot Jobs را به شماره ۹۷۲۱۱ بفرستند تا هماهنگی‌های بعدی برای تماس، تنظیم وقت جلسه و مصاحبه با آنها صورت بگیرد.

در مارس امسال چندین Career Fair در مقرهای هوم دیپو در کلگری برگزار می‌شود. همایش موقعیت‌های شغلی شبانه در ۶ مارس و موقعیت‌های فروش در ۲۰ مارس برگزار خواهد شد.

برنامه این Career Fair ها را در زیر می‌بینید:

منبع: Dailyhive