Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

کمپانی راجرز مدیا تمام مجلات چاپی و آنلاینش را به SJC می‌فروشد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی راجرز مدیا اعلام کرد که در قراردادی رسمی کل بخش انتشارات خود شامل همهٔ مجلاتش را به کمپانی St. Joseph Communications، که صاحب Toronto Life نیز هست، واگذار می‌کند.

SJC و راجرز مدیا چهارشنبه اعلام کردند که به توافقی دست یافته‌اند که طبق آن SJC هفت مجلهٔ چاپی و آنلاین باقی مانده زیر چتر راجرز مدیا را تصاحب خواهد کرد.

این شامل Maclean’s، دو نسخهٔ انگلیسی و فرانسوی Chatelaine، و نیز Today’s Parent و HELLO! Canada در کنار مجلات آنلاین FLARE و Canadian Business، و کسب‌و‌کار تولید محتوای راجرز مدیا خواهد بود.

کمپانی SJC می‌گوید که قصد توسعه و رشد این مجله‌های شناخته‌شده و مورد علاقهٔ مردم را دارد و کارمندان فعلی راجرز مدیا بعد از نهایی شدن این قرارداد، در آوریل ۲۰۱۹، در مشاغل خود باقی می‌مانند.

آقای تونی گاگلیانو، رییس و مدیرعامل SJC می‌گوید: «ما از افزودن این برندهای خوب به مجموعهٔ عنوان‌دار و مشهور خود خوشحالیم و کارمندان آنها را با آغوش باز به خانواده‌مان دعوت می‌کنیم.»

«همچنین قدردان همراهی مخاطبین و تبلیغ‌دهندگان گوناگون این برندها هستیم که در طول سال‌ها پشتیبان این مجلات بوده‌اند.»

یکی از مشهورترین محصولات SJC مجلهٔ Toronto Life است. این کمپانی صاحب مجلات دیگری مثل FASHION Magazine و Weddingbells، و البته MARIAGE Québec و Ottawa Magazine در کنار Quill & Quire و Strategic Content Labs نیز هست.

آقای ریک برِیس، رییس راجرز مدیا در مورد این قرارداد می‌گوید: «برای ما یافتن یک خانهٔ عالی برای کارمندان‌مان و انتقال این برندهای پرسابقه به جایی امن بسیار مهم بود، تا همهٔ این ناشران سرپا بمانند و در یک کمپانی مطمئن شکوفا شوند.»

آقای برِیس تصمیم به فروش این مجلات را بسیار سخت توصیف کرده ولی می‌گوید: «این تصمیم سخت، از نظر ما بهترین تصمیم برای شتاب بخشیدن به استراتژی‌های آینده و بازسازی کسب‌و‌کارمان در دنیای رسانه‌ای فردا ست.»

منبع: Dailyhive