Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

سفر از کلگری به Banff فقط با 10 دلار!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت On-It Regional Transit، در این تابستان دوباره این فرصت را برای اهالی کلگری فراهم کرده تا با اتوبوس مسافری 55 نفره از کلگری به Banff فقط با 10 دلار در آخر هفته ها و تعطیلات سفر کنند.

این خدمت مسافرتی، در سال 2017 برای اولین بار تست شد و در تابستان پیش اجرایی شد. اکنون دوباره برگشته تا به اهالی کلگری این فرصت را بدهد تا در تعطیلات خود با یک روش ارزان از Rocky Mountains دیدن کنند.

https://www.instagram.com/p/BvxBheBlgkQ/?utm_source=ig_embed

سیستم On-It Regional Transit به نظر می آمد که در سال 2017 در خطر ورشکستگی باشد اما با خریده شدن شرکت توسط Southland Transportation Ltd توانست دوباره خود را مدیریت کند.

به گفته Jonathan Weal، مدیر منطقه ای Southland Transportation Ltd: “زمانیکه این شرکت به ما معرفی شد، برای ما روشن بود که سینرژی بین مشتریان ما و مشتریان این شرکت، به ما اجازه خواهد داد تا بتوانیم نقش خود را در حمل نقل منطقه کلگری توسعه دهیم.”

“ما چشم انداز On-It را از روز اول پذیرفتیم و تصمیم گرفتیم که آن را در بخش هایی که فعال هستیم، توسعه دهیم.”

مسیر حرکت از مرکز شهر کلگری یا Crowfoot LRT Station به Canmore و سپس Banff است.

این سفر از نقطه آغاز تا پایان حدود 2 ساعت طول می کشد. مسافران می توانند در Canmore یا Banff Community High School از اتوبوس پیاده شوند.

اگر ترجیح می دهید که از اتوبوس های لوکس به جای این اتوبوس های ارزان قیمت استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.

اتوبوس ها، هر روز 10 بار این مسیر را طی می کنند. این برنامه از 18 ماه می آغاز و تا سپتامبر ادامه خواهد داشت. کسانی که از قبل رزرو کرده باشند، می توانند دوچرخه های خودشان را نیز همراهشان بیاورند تا در کوه های Rocky، دوچرخه سواری نیز کنند.

سفر از کلگری به Banff با 10 دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا را کلیک کنید.

منبع: DailyHive