Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

این ۲ کانادایی با «فروش هوای تازه» سالی سیصد هزار دلار درآمد دارند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از آنجایی که هوای تازه در اطراف همهٔ ما هست، این حباب بزرگ بالای سرمان شکل می‌گیرد که «مگر می‌شود با فروش هوای تازه یک کسب‌و‌کار سودآور داشت؟» اما دو کانادایی دارند سالی ۳۰۰,۰۰۰ دلار فقط با «فروش قوطی‌های هوای فشردهٔ تازه» به جیب می‌زنند.

کسب‌و‌کار آنها در آلبرتا تاسیس شده ولی به شکلی غافلگیرکننده به موفقیت جهانی هم رسیده است.

نام این کمپانی Vitality Air است. سابقهٔ آن به سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد، زمانی که موزز لَم (Moses Lam) و ترُوی پَکِت (Troy Paquette) تصمیم گرفتند ایده خودشان را به اجرا در بیاورند.

آنها در وبسایت‌شان چنین نوشته‌اند:

«ما متعهد به یافتنِ بهترین هوای ممکن، جمع‌آوری آن با روشی بی‌رقیب، و عرضهٔ آن به مشتریان‌مان با روشی نوین هستیم. ما یک کمپانی افسانه‌ای هستیم.»

به ادعای Vitality، بهترین هوا از دو ناحیه در آلبرتا می‌آید، بَنف و لِیک لوئیس. در فروشگاه آنلاینِ کمپانی، هوای هر دو ناحیه در قوطی‌های ۸ لیتری فروخته می‌شود. هیچ تفاوت قیمتی بین دو برند هوا نیست، به بیان دیگر تفاوتی بین کیفیت آنها نیست، پس به بیان دیگر همه چیز به ترجیح مصرف‌کننده برمی‌گردد.

برای جمع‌آوری این هوای تازه، کارمندهای Vitality به کوه‌های راکی می‌روند و از دستگاه فشرده‌ساز هوا برای پر کردن محفظه‌ها استفاده می‌کنند. سپس آن‌ها را به کمپانی برمی‌گردانند و قوطی‌های پُر شده را برای فروش به سرتاسر دنیا می‌فرستند.

52561573_254270065507587_2185629627103595608_n.jpg

کمپانی Vitality Air علاوه بر فروشگاه آنلاینش، شبکه‌ای از توزیع‌کننده‌های محلی هم دارد تا هوای تازه‌اش را به بازارهای مختلف برساند. محصولاتش حتی در خرده‌فروشی‌های کرهٔ جنوبی هم رد پا دارند، جایی که آلودگی هوا و کیفیت هوا یک مشکل همیشگی ست.

این استراتژی فروش موفقیت‌آمیز بوده است طوری که در چند سال اخیر حداقل درآمد سالانهٔ این کمپانی ۳۰۰,۰۰۰ دلار بوده است.

26227955_1996553224002440_4327637226730029056_n.jpg

فروش هوای تازه آنقدر خوب بوده که Vitality Air در گفتگویی با CBC خبر از برنامه گسترش کسب‌و‌کارش داده است و می‌خواهد شرکای جهانی پیدا کند تا با کمکشان فروشش را در اروپا گسترش دهد و حتی وارد بازارهای بزرگ چین و هند، پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا، شود.

هر قوطی هوای تازهٔ این شرکت با قیمت ۳۲ دلار کانادا به بازار عرضه می‌شود و البته می‌توان آنها را در بسته‌بندیِ دو، پنج یا ده‌تایی هم خرید.

Vitality Air محصول‌های دیگری هم دارد. قوطی اکسیژن خالص ۹۵٪ که از هوای کوه‌های راکی استخراج شده، قوطی بخارآب طبیعی که ترکیبی از هوای کوه‌های راکی با آب تازهٔ طبیعی ست، و روغن‌های ضروری انرژی‌بخش، از این جمله‌اند.

می‌توانید بقیه محصولاتِ کمپانی را در وبسایت آن ببینید و بخرید.

منبع: Narcity