Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

این پیاده‌راه چوبی در فلوریدا به یک جنگل بارانی مخفی می‌رسد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

راه رفتن در مسیر طولانی یک پیاده‌راه چوبی در فلوریدا که روی آب ساخته شده است، معمولا گردشگران را به یک ساحل طبیعی و دست‌نخورده می‌رساند. اما با رفتن به یکی از این مسیرها شما سر از جایی بسیار متفاوت در خواهید آورد. این پیاده‌راه در پارکِ ایالتیِ Devil’s Millhopper است.

این پارک که در جنگل‌های گیِنزْویلِ فلوریدا (Gainsville, Florida) ست، یک نسخهٔ مینیاتوری از جنگل‌های بارانی گرمسیری ست که وجودش در این منطقه تقریبا باورکردنی نیست.

با اینکه گودال‌های طبیعی در فلوریدا فراوانند اما این یکی خیلی خاص است. گودالی با دیواره‌های صخره‌ایِ چندطبقه، به طول ۱۰۰ متر که تا عمق ۳۵ متری در دل زمین فرو رفته است.

این پیاده‌راه چوبی در دیواره‌های گودال ساخته شده، طوری که به شما امکان نزدیک شدن به منجلاب‌های پایین‌دست و تماشای پوشش گیاهی پرپُشت در عمق صخره‌ها را می‌دهد.

شاخه‌های افراشته بر فراز گودال یک طاق درختی طبیعی ساخته‌اند که سایه‌ای سبک را در سرتاسر مسیر روی پیاده‌راه می‌اندازد و امکان رشد گیاهان در پایین‌دست را فراهم می‌کند. و البته که این سایه‌ها شما را حین ماجراجویی‌تان خُنک نگه می‌دارند.

تصاویر این پیاده‌راه شگفت‌انگیز را در ادامه تماشا کنید:

florida-park.jpeg

florida-park-2.jpeg

florida-park-3.jpeg

الآن به خاطر خسارت‌های طوفان Irma مسیر پیاده‌راه تا عمق این گودال بسته شده و در حال تعمیر است؛ با این حال، هنوز مناظر دیدنیِ آن از لبهٔ صخره‌ها قابل تماشا هستند و مسیرهای پیاده‌روی و صعود دیگری برای سرک کشیدن به پارک Devil’s Millhopper باز هستند.

این پیاده‌راه در تابستان ۲۰۱۹ بازگشایی خواهد شد تا Devil’s Millhopper مقصد جذابی برای مسافرهای فلوریدا باشد. البته اگر همین الآن خواهان سفر به فلوریدا هستید پیاده‌راه‌ها و مسیرهای فراوان دیگری قابل پیمایش‌اند. ولی شگفتیِ این یکی را نخواهند داشت.

بلیت ورود به پارک برای هر خودرو (تا ۸ سرنشین) ۴ دلار است که واقعا برای تماشای این گنج مخفی در طبیعت، ارزان است. بلیت برای افراد پیاده یا دوچرخه‌سوار حتی ارزان‌تر است، فقط ۲ دلار.

گودال Devil’s Millhopper در جادهٔ 4732 Millhopper در فلوریدا قرار دارد و از چهارشنبه تا یکشنبه (۹ صبح تا ۵ عصر) برای بازدیدکننده‌ها باز است. این پارک فقط دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت Devil’s Millhopper بروید.

منبع: Narcity