Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

کشته شدن سومین توریست در Grand Canyon طی 8 روز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی دیگر از بازدیدکنندگان Grand Canyon معروف، کشته شد و با این اتفاق، او سومین توریستی شد که در این منطقه طی 8 روز گذشته کشته شده است.

به گفته مقامات رسمی، یک مرد 67 ساله، در بخشی شرقی canyon نزدیک موزه  Yavapai Geology روز یک‌شنبه کشته شده است. بخش اخبار پارک ملی اعلام کرده است که افرادی که شاهد این اتفاق بودند، مقامات را از این اتفاق مطلع کردند. یک هلیکوپتر و تیم نجات فنی، برای پیدا کردن جسد او راهی منطقه شدند.

در حال حاضر، بخش خدمات پارک ملی و تیم پزشکی مشغول بررسی و تحقیقات بیشتر در این خصوص هستند. شایان ذکر است که موزه Yavapai Geology و منطقه اطراف آن برای بازدید عموم باز و قابل دسترسی است.

این اتفاق به دنبال آن بود که روز 28 مارس، یک بازدید کننده دیگر در حال عکاسی بود. سخنگو بخش غربی Grand Canyon به خبرنگاران گفته است که او در حال عکاسی در منطقه Eagle Point به پایین سرخورده است. این مرد هنگ کنگی حدود 50 سال سن داشته است.

متن کامل این خبر را می توانید در این پست مطالعه کنید.

همانطور که در عکس می بینید، منطقه Eagle Point، حفاظ ندارد. تابلوهای هشدار، تنها فاصله بین بازدیدکنندگان و خطر احتمال سقوط چندهزار متری است. Eagle Point در منطقه Hualapai واقع شده است. با توجه به Skywalk معروف و پل های شیشه ای که در این منطقه وجود دارد، توریست ها از سراسر دنبا به این منطقه کشیده می شوند.

پیش از سقوط هر دو نفر، خدمات پارک ملی در حال بررسی یک تلفات دیگر بود. به گفته یک خبر دیگر که توسط پارک ملی منتشر شده بود، یک جسد دیگر در تاریخ 26 مارس در بخش جنوبی منطقه پیدا شده بود.

“به طور میانگین، هر ساله 12 نفر در این پارک کشته می شوند. اما مرگ درصد کمی از آنها به دلیل سقوط است. مرگ بقیه افراد به دلیل دمای بالا یا مسائل پزشکی بوده است. همچنین ارتفاع زیاد نیز نقش مهمی در این مرگ و میرها دارد.”

ما همه بازدیدکنندگان را تشویق می کنیم که برای داشتن بازدیدی امن از منطقه به نکات ایمنی که توسط پارک اعلام شده است، توجه کنند. همیشه در مسیرهای پیاده روی قدم بزنند و از نرده های نصب شده فاصله بگیرند.

منبع: DailyHive