Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

افتتاح یک رستوران ایتالیایی جدید در محله S.W. کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افتتاح یک رستوران ایتالیایی جدید در محله S.W. کلگری

رستوران‌های سطح شهر کلگری با شروع رکود اقتصادی یکی پس از دیگری بسته شدند و در حال حاضر تنها تعدادی از بهترین‌های آن‌ها باقی مانده‌ است.

با شروع به کار سامانه DoorDash و  Skip The Dishes بسیاری از شهروندان در خانه و از روی کاناپه غذا خود را سفارش می‌دهند. با این اپلیکیشن سفارش غذای مورد علاقه به راحتی امکان‌پذیر است شما میتوانید از رستوران خانه کباب کلگری و دیگر دستوران‌های ایرانی سراسر کانادا غذا سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید اما دیگر از حضور در محیط یک رستوران دلنشین محروم خواهید شد.

رستوران‌های ایتالیایی باکیفیت و بسیاری مانند Rea در northeast، Buon Giorno در 17th و Centini در downtoen وجود دارند. حال شاهد افتتاح یک رستوران باکیفیت و جدید دیگر در Aspen Landing هستیم.

لنس هورچوبایز با بررسی رستوران‌های سطح شهر کلگری تصمیم به بازگشایی یک محل جدید با قیمت‌هایی مناسب و رقابتی همراه با غذاهای خوشمزه ایتالیایی و نوشیدنی‌های گوارا گرفته است.

رستوران Allora در محل قدیمی رستوران Redeater Grill افتتاح شده و هنگام طلوع و غروب آفتاب دارای منظره بسیار زیبایی است.

لنس می‌گوید مواد اولیه رستوران یا از منابع محلی تهیه می‌شود و یا مستقیما از ایتالیا برای آن‌ها ارسال می‌کنند.

پیش‌غذای Allora شامل غذاهای گوناگونی مانند ricotta همراه با روغن زیتون و نمک دریایی، بوراتا همراه با گوجه‌های سرخ شده خوشمزه و سس وینکوتو، و ماهی تن بسیار لذیذ ahi crudo همراه با مرکبات، فلفل، تربچه و رازیانه است.

Meatball های رستوران نیز همراه با گوجه San Marzano و پارمزان رجیانو به شدت ارزش امتحان کردن را دارند.

قیمت‌های این رستوران نیز بسیار منطقی است. استیک Alberta lamb، اسپاگتی و خوراک صدف Allora بین 13 تا 19 دلار قیمت دارند. خوراک قارچ ریزوتو کبابی رستوران هم بسیار ارزان بوده و 9 تا 16 دلار است.

پیتزاهای این رستوران هم حرف ندارد. نان ترد این پیتزا همراه با سالومی، فونگی، پولو و کارچوفو تجربه یک غذای ایتالیایی حسابی خواهند بود.

سفارش چیکن پارم نیز شما را پشیمان نخواهد کرد. اگر عاشق پاستا هستید می‌توانید کاربونارا، بلونیز، لازانیا و حتی بچیکن راویولی را در منوی Allora پیدا کنید.

بعد از خوردن غذای اصلی دسرهای شیرین و چشم‎‌نوازی مانند چیزکیک ماسکارپونه، ترامیسوی ایتالیایی، بشقاب سیتروس سمیفریدو و فیاسکو گلاتو انتظار شما را می‌کشند. نوشیدنی‌های مختلفی از انواع میوه‌ای و کلاسیک گرفته تا آبجوهای مختلف را نیز می‌توانید در Allora سفارش دهید.

این رستوران در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11:30 دقیقه ظهر تا 11 شب، در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 11:30 دقیقه ظهر تا 1 شب، و در روز یکشنبه از 11:30 دقیقه ظهر تا 10 شب باز است.

برای رزرو میز می‌توانید با شماره 6731-686-403 تماس بگیرید. رستوران Allora در 326 Aspen Landing S.W. Unit 114 واقع شده است.

منبع: calgarysun