Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

بهترین مکان‌ها برای تماشای غروب آفتاب در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان در حال نزدیک شدن است و به زودی روزهایی طولانی و گرم با آسمانی دیدنی خواهیم داشت.

بعلاوه همین هوای دلپذیر باعث خواهد شد تا بتوانیم بیشتر در خارج از خانه وقت بگذرانیم و از هوای مطبوع و خنک عصرگاهی لذت ببریم. کافی است یک سبد بردارید و لوازم پیکنیک خود را همراه با اندکی خوراکی در آن بگذارید و با کسی که دوستش دارید به دل طبیعت سرسبز کلگری بروید. آسمان دیدنی این فصل از سال مخصوصا هنگام غروب‌ نیز همه‌چیز را زیباتر و دیدنی‌تر خواهد کرد.

اگر نمی‌دانید برای تماشای غروب آفتاب باید کجا بروید اصلا نگران نباشید! در این مقاله بهترین نقاط کلگری برای ثبت یک روز بیادماندنی تابستانی به شما معرفی شده‌اند. تنها کاری که باید بکنید آن است که دوربین عکاسی را همراه خود ببرید!

پارک Edworthy

این پارک در انتهای خیابان Edworthy واقع شده است. از این‌ نقطه می‌توانید خورشید را که در پست دره ریور و مرکز شهر کلگری در حال غروب کردن است تماشا کنید و عکس‌های دیدنی فراوانی بگیرید.

پل The Peace

این پل که یکی از نمادهای شهر کلگری است و توسط معمار مشهور سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده به یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای غروب آفتاب در کلگری تبدیل شده است. اگر در زمان مناسب در این‌جا حضور داشته باشید می‌توانید عکس‌های دیدنی از غروب خورشید و بازتاب آسمان قرمز رنگ بر روی این پل دیدنی را ثبت کنید.

پارک North Glenmore

با سفر به نواحی جنوبی مسیر پیاده‌روی Crowchild می‌توانید خود را به منطقه طبیعی Weaselhead برسانید. این نقطه جایی ایده‌آل برای تماشای زیبایی‌های گوناگون طبیعی کلگری است. یکی از این جاذبه‌های دیدنی آسمان چشم‌نواز در هنگام غروب آفتاب است. تماشای پایین رفتن خورشید در پشت کوهستان راکی و دره رودخانه Elbow تصویری بیادماندنی خواهد بود.

Scotsman Hill

یکی از نزدیک‌ترین نقاط شهر برای تماشای غروب خورشید در Scotsman Hill است که از آن‌جا مرکز شهر به زیبا‌ترین شکل قابل مشاهده است. برای دهه‌ها این محل به عنوان مقصدی مناسب برای تماشای آتش‎‌بازی شناخته می‌شده است. حال اگر هنگام غروب آفتاب به آن‌جا بروید می‌توانید از منظره بی‌نظیر مرکز شهر کلگری و آسمانخراش‌های آن در دل آسمان قرمز غروب نیز لذت ببرید.

پارک طبیعی Tom Campbell’s Hill

اگر به دنبال منظره‌ای متفاوت از مرکز شهر هنگام غروب خورشید می‌گردید باید به این پارک طبیعی بروید. پارک Tom Campbell که در جاده هیل قرار دارد نمایی دیدنی از Bridgrland و باغ‌وحش شهر را زیر آسمان سرخ‌رنگ به شما نشان خواهد داد.

East Village، بین خیابان ششم و خیابان ششم SE

https://www.instagram.com/p/Bv9p4Fdj1uv/?utm_source=ig_embed

محله East Village در هر زمان از روز مکانی بسیار زیبا و دیدنی است، اما اگر می‌خواهید درخشش نور سرخ‌رنگ را در میان مناظر شهری آن ببینید باید هنگام غروب خود را به آن‌جا برسانید. شما می‌توانید در امتداد Riverwalk قدم زده و از پل George C.King  و مناظر اطراف عکس‌های دیدنی زیادی بگیرید.

پارک Nose Hill

این پارک که تنها با 10 دقیقه رانندگی از سونوما می‌توان خود را به آن رساند یکی از زیباترین مناظر غروب آفتاب کلگری را در خودش جای داده است. اگر قصد سفر به این پارک دیدنی را دارید حتما عشق خود را نیز با خود ببرید و یک پیکنیک رومانتیک عصرگاهی را در آن‌جا ترتیب دهید. اگر هوا زیاد سرد نبود می‌توانید کمی دیرتر برگشته و در صورت خوش‌شانسی شفق‌های قطبی را در آسمان تماشا کنید.

منبع: dailyhive