Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

«هارمونی رابطه، سمفونی تختخواب» تازه‌ترین استتندآپ کمدی محمود فرجامی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

«هارمونی رابطه، سمفونی تختخواب» تازه‌ترین استتندآپ کمدی محمود فرجامی است که برای نخستین بار در تور کانادا اجرا می‌شود. این استندآپ کمدی به موضوع رابطه و نقش جنسیت در آن می‌پردازد.

محمود فرجامی نویسنده، مترجم و پژوهشگر در حوزه طنز است که به اجرای استندآپ‌کمدی با موضوعات خاص و نگاهی انتقادی نیز می‌پردازد. او پیشتر در سال ۲۰۱۷ با تور «کمدی‌کتابِ بیشعوری» به کانادا آمد و در شهرهای تورنتو، مونترآل، واترلو و ونکوور به صحنه رفت (او نویسنده و مترجم سیزده عنوان کتاب است که از میان آنها «بیشعوری» شهرت بیشتری دارد).

محمود فرجامی تا کنون در نزدیک به بیست شهر از چهار قاره جهان استنداپ کمدی با موضوعات خاص به صحنه برده است. یکی از استندآپ کمدی‌های ویژه او با موضوع «رسانه» در نوروز سال ۱۳۹۷ در زمانی بیش از یک ساعت از تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی پخش شد. او که مدرک دکترای ارتباطات دارد در استنداپ‌کمدی تازه خود روابط انسانی را از منظر جنسیت و روابط جنسی و با نگاهی به یافته‌ها و نظریه‌های علمی، و البته با چاشنی طنز و شوخ‌طبعی، بررسی می‌کند.

اجرای ۲۵ می در کلگری آخرین اجرای این تور در کانادا خواهد بود که با حضور و معرفی نیلاب سرابی، نخستین استندآپ‌کمدین زن افغانستانی، در اجرای اُپنینگ، رنگ و بوی ویژه‌ای خواهد گرفت.

(شرکت در این برنامه به افراد زیر شانزده سال توصیه نمی‌شود)

دوستان عزیز ساکن کلگری

سالن ۱۴۰ از ساینس تیاتر (ST-140) محل اجرای برنامه است.

پارکینگ هم برای روزهای شنبه در محل نزدیک به سالن با پرداخت مبلغی اندک برای عموم آزاد است.

https://www.facebook.com/events/368179590443006

Saturday, 25 May 2019 from 19:00-20:30

Location: ST-140 Sience Theatre-Calgary University

🎟 $22 > Ticket : https://relationshipharmony-calgary.eventbrite.com/