Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

نجات بیش از 300 گربه از یک واحد آپارتمانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با دریافت گزارش‌هایی درباره وضعیت بسیار خطرناک تعداد زیادی گربه، سرویس حیوانات تورنتو با کمک تیم نجات گربه تورنتو توانستند بیش از 300 گربه را که در یک واحد آپارتمانی و در وضعیتی بسیار بد نگهداری می‌شدند، نجات دهند.

طبق گزارش تیم نجات گربه تورنتو (TRC)، در روز شنبه 70 گربه و بچه گربه به عنوان بخشی از برنامه نجات از این آپارتمان خارج شدند و در حال حاضر در محل‌های مخصوص نگهداری، به خوبی از آن‌ها مراقبت می‌شود.

TRC می‌گوید که تمامی این گربه‌ها توسط مسئولین محل نگهداری از نظر درمانی و روانی مورد معاینه قرار گرفته‌اند. این گربه‌ها پس از انتقال به مرکز نگهداری شسته شده و به خوبی تغذیه شده‌اند و واکسن‌های لازم را دریافت کرده‌اند. پس از آن‌که این گربه‌ها و بچه‌ گربه‌ها شرایط مناسبی پیدا کنند در لیست گربه‌های آماده سرپرستی قرار خواهند گرفت.

بر اساس قوانین شهر تورنتو حداکثر می‌توان شش گربه را در محیط خانه نگهداری کرد.

متاسفانه نگهداری تعداد زیاد گربه در تورنتو به امری معمول تبدیل شده و این دومین بار در ماه اخیر است که این موارد مشاهده می‌شود.

مسئولان TRC می‌گویند که اینچنین شرایطی نباید ادامه پیدا کند، زیرا برای سلامت گربه‌ها بسیار خطرناک است. TRC در ادامه گفت: اگر درباره نگهداری تعداد زیادی گربه توسط همسایه‌های خود اطلاع دارید بهتر است هرچه زودتر آن را به ما گزارش دهید. گربه‌ها در این شرایط به مقدار زیادی تولیدمثل می‌کنند. تنها کافی است یکی از گربه‌های ماده باردار شود و پس از آن همه چیز خیلی سریع از کنترل خارج خواهد شد.

برای گزارش این موارد به شهرداری تورنتو باید با شماره 311 تماس بگیرید و سپس موضوع را به واحد مربوطه اطلاع دهید.

TRC می‌گوید که در حال حاضر به دنبال کمک‌های مالی برای کمک به نگهداری از این حیوانات و مدیریت شرایط موجود است. همچنین این سازمان از کسانی که به دنبال سرپرستی از گربه هستند خواسته تا در صورت تمایل به آن‌ها مراجعه کنند.

بنابراین اگر قصد داشتن یک دوست دوست‌داشتنی و ملوس را دارید شاید بهترین کار آن باشد که یکی از این گربه‌ها را به سرپرستی قبول کنید. در صورت تمایل باید به سایت اینترنتی TCR مراجعه کرده و فرم مربوط به سرپرستی را تکمیل کنید.

منبع: dailyhive