Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

ساخت یک پل عابر جدید بر روی بزرگراه 1 در برنابی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهر برنابی قصد ساختن یک پل عابر جدید بر روی بزرگراه 1 را دارد. این پل دسترسی و اتصال میان سه پارک اصلی این شهر را راحت‌تر خواهد کرد.

اخیرا شهرداری شهر برنابی 500،000 دلار برای مطالعات اولیه درباره این پروژه اختصاص داده است. این بخش فاز اول ساخت محسوب می‌شود و در آن کارهای برنامه‌ریزی و طراحی برای تعیین مکان‌های مناسب عبور این پل از روی بزرگراه انجام خواهد شد. تیم مطالعاتی باید به بهترین شکل پارک‌های Burnaby Lake، Deer Lake و Robert Burnaby را به هم متصل کنند.

با وجود آن‌که این پروژه هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و هیچ محل خاصی برای انجام مطالعات بعدی انتخاب نشده، اما می‌توان پیشبینی کرد که سازه نهایی نسبتا طولانی خواهد بود. بزرگراه 1 که پل باید از روی آن عبور کند بسیار عریض است و 8 مسیر اتومبیل از از دل شهر برنابی عبور می‌دهد.

گزارش اعضای شهرداری درباره این پروژه می‌گوید: در فاز اول به بررسی نواحی آسیب‌پذیر از نظر زیست‌محیطی، وضعیت خاک و مطالعات ژئوتکنیکی، تعریف محدودیت‌های توسعه‌ در نزدیکی بزرگراه، محدودیت‌های حمل‌ونقل در پارک‌های برنابی، تداخلات احتمالی ایجاد شده با سفره‌های آب زیرزمینی، تداخلات با تاسیسات زیرزمینی و غیره خواهیم پرداخت. با کنار هم گذاشتن اطلاعات بدست آمده از این بررسی‌ها یک برنامه امکان‌سنجی تهیه خواهد شد تا نواحی مناسب برای ساخت پل مشخص شود.

سپس با توسعه و ساخت طرح‌های مفهومی، در نهایت به یک طرح دقیق خواهیم رسید. پس از آن برنامه توسعه و ساخت سازه و همچنین برآورد هزینه‌های پروژه انجام خواهند شد.

از سال 2000 به این سو تعدادی پل عابر در شهر برنابی احداث شده که از بین آن‌ها می‌توان به Griffiths Drive در South Burnaby و Central Valley Greenway در خیابان وینستون در ساحل شمالی دریاچه برنابی اشاره کرد.

منبع: dailyhive