Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

پخش رایگان تلویزیون در مناطق روستایی کانادا متوقف می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با تصمیمات اخیر Shaw Communication ممکن است پخش رایگان تلویزیون برای روستانشینان کانادا یا ساکنان شهرهای کوچک پس از ۸ سال متوقف شود.

در سال ۲۰۱۱ با دیجیتالی شدن سیگنال‌ها برخی تصاویر را از دادند و به جای آن از سیستم ماهواره استفاده شد که Shaw Communication طبق تقاضای اخیر از CRTC خواسته آن را متوقف کند .

ارائه سرویس ماهواره ای رایگان بخشی از قرارداد Shaw با  پخش کنندگان ماهواره بود که Global TV  را در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کردند. این قرار داد تا آخر ماه اوت سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد.

LTSS حداقل دسترسی به خدمات تلویزیونی کانادایی از جمله برنامه‌های محلی و منطقه‌ای را فراهم می‌کند وآمارهای  Shaw نشان می‌دهد که بیش از ۳۱٬۵۰۰ خانوار کانادایی تحت تاثیر این تغییر قرار خواهند گرفت.

با توجه به برنامه کامل، زمانی که برنامه به پایان برسد، Shaw برنامه LTSS را دوسال پس از انتظارات اصلی کمیسیون ارائه خواهد کرد.

برنامه LTSS‌ دسترسی آزاد به ایستگاه‌های محلی و منطقه‌ای را از گیرنده‌های دیجیتال در اختیار مردم قرار می‌دهد. Shaw از این طریق نقش مهمی در پخش رایگان تلویزیون در مناطق داشت.

قرارداد در ۳۱ اوت ۲۰۱۹ رسما تمام می‌شود و تا دوشنبه ۱۳ ماه مه مردم می‌توانند نظرات خود را درباره Shaw به CRTC‌ارائه  دهند.

منبع: Dailyhive