Sunday, April 28, 2024
15.5 C
Calgary

چیزهای بانمکی که می‌توانید به صورت رایگان از دولت کانادا دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خیلی‌ها معتقدند که هیچ چیز در زندگی رایگان به دست نمی‌آید. اما اگر در کانادا زندگی می‌کنید، می‌توانید از چیزهای رایگان فراوانی استفاده کنید.

در این مطلب بانمک‌ترین چیزهایی که می‌توانید به عنوان یک شهروند کانادا رایگان به دست آورید را به شما معرفی می‌کنیم. با پیکوبینو همراه باشید.

پرچم Parliament Hill

کانادایی‌ها می‌توانند برای دریافت پرچم‌های رایگان Peace Tower یا Parliament Hill اقدام کنند. این پرچم‌های بزرگ به طول ۲.۳ متر در ۴.۶ متر به طرز عجیبی در بین کانادایی‌ها محبوب هستند. البته با توجه به درخواست‌های زیاد، پرچم محبوبتان به زودی ارسال نخواهد شد.

دوره انتظار دریافت پرچم‌ها بیش از ۱۰۰ سال است. در نتیجه شما می‌توانید برای نوه خود پرچم مورد نظرتان را سفارش دهید!

گواهی تبریک ویژه نخست‌وزیر

شهروندان کانادایی می‌توانند از نخست‌وزیر درخواست کنند تولد و یا سالگردها را تبریک بگوید. شما می‌توانید برای تولد ۶۵ سالگی یا بالاتر در دوره‌های ۵ ساله این گواهی‌های تبریک را تا ۱۰۰ سالگی دریافت کنید. اگر ۲۵ سال است که با شریک زندگی‌ خود همراه هستید نیز می‌توانید برای دریافت این گواهی‌های خاص اقدام کنید.

پرتره رسمی سلطنتی

کانادایی‌ها می‌توانند برای دریافت پرتره رایگان ملکه الیزابت دوم و همچنین اعلیحضرت دوک ادینبورگ درخواست کنند. شما می‌توانید نسخه آنلاین این پرتره‌ها را دانلود کنید و یا درخواست دهید که به هزینه خودتان یک نسخه رایگان برای شما ارسال شود. اگر می‌خواهید قبل از تغییر این پرتره‌ها به شاه چارلز اقدام کنید، الان وقتش است.

متعلقات پرچم و برگ افرا

برخی کالاهای تبلیغاتی و آموزشی که برای جشن‌های ملی و مناسبت‌های ویژه مخصوص فعالیت‌های مدرسه ساخته شده‌اند را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید. از پرچم‌های کوچک و پرچسب‌های پرچم کانادا گرفته تا تتوهای موقت برگ افرا و پوستر، در این مجموعه رایگان مشاهده می‌شوند. برای ثبت درخواست خود وارد سامانه آنلاین میراث کانادایی شوید و فرم سفارش را تکمیل کنید.

منبع:Dailyhive