Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

آلبرتای زیبا: دریاچه Horseshoe پاتوق شنای محبوبتان خواهد شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از غوطه‌ور شدن در رودخانه Bow خسته شده‌اید و به دنبال جایی جذاب‌تر برای تفریح در تابستان امسال می‌گردید، پاتوقی عالی برای شما یافته‌ایم.

دریاچه Horseshoe یک جواهر پنهان در پارک ملی Jasper است که اهالی آلبرتا و مسافرین را با آغوش باز به خنکای خود در وسط بلندی‌های پر از درخت منطقه دعوت می‌کند.

برخی از مسافرین که روحیهٔ ماجراجویی قوی‌تری دارند از لبهٔ صخره‌ها در اطراف و اکناف به دل دریاچه شیرجه می‌روند— البته خطرات پریدن از صخره‌ها بسیار جدی است و باید در این مورد به شما هشدار جدی بدهیم.

برای ایمنی خودتان، حتما با آمادگی کامل به دل طبیعت بروید. اطلاعات بیشتر برای آمادگی در سفر را در وبسایت‌های Albertaparks.ca و AdventureSmart بیابید.

https://www.instagram.com/p/BWlRbrWB9Sy/?utm_source=ig_embed

همان‌طور که نوشتیم، این دریاچهٔ زیبا در پارک جسپر است که در غرب ادمونتون و زیر سایهٔ کوه‌های همیشه زیبای راکی آرمیده است.

اگر گذارتان به بزرگراه Icefields افتاد، دریاچهٔ Horseshoe یک توقفگاه بین‌راهی عالی است که در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر Jasper قرار دارد.

https://www.instagram.com/p/BWf0m_Il804/?utm_source=ig_embed

برای رسیدن به این دریاچه کافی است موقعیت آن روی نقشه را داشته باشید و سپس از گزینه‌های مسیریابی اپ‌های موبایل مثل Google Maps یا Waze استفاده کنید.

اگر از کلگری به اینجا می‌آیید کافی است روی این لینک مسیریابی کلیک کنید که شما را از بزرگراه شماره ۱ تا بزرگراه شماره ۹۳ می‌برد. از آنجا کافی است مسیر بزرگراه ۹۳ را تا بعد از دریاچه Louise ادامه دهید و از تماشای کوه‌های راکی لذت ببرید (استراحت در ایستگاه‌های بین‌راهی یادتان نرود) تا به دریاچه Horseshoe برسید.

فراموش نکنید که در فاصلهٔ چند دقیقه‌ای قبل از دریاچه، بایستی خودروی‌تان را پارک کنید.

کل این سفر از کلگری حدود ۴.۵ ساعت طول می‌کشد.

https://www.instagram.com/p/BXQ7TvKgw1U/?utm_source=ig_embed

جالب است که این دریاچه همان‌طور که از نامش بر می‌آید شبیه یک نعل اسب (Horseshoe) است. آب آن سرد است —هر چه نباشد در کوه‌های راکی هستید— اما مجبور نیستید همه‌اش در آب باشید، می‌توانید در بلندی‌ها و جنگل‌های اطراف بگردید.

بالاتر درباره شیرجه از لبهٔ صخره‌ها نوشتیم، صخره‌های اینجا تا ۲۴ متر از آب ارتفاع دارند… ممنون مادر طبیعت، ما ترجیح می‌دهیم از ساحل تن به آب بزنیم!

https://www.instagram.com/p/BX2ERmwlkfb/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BXoc0XiBhxn/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BXo-59oHyA6/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BWn8K12jsa6/?utm_source=ig_embed

تفریح خوبی داشته باشید.

منبع: Daily Hive