Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

با کرایهٔ قایق خصوصی در ونکوور، تابستان خودتان را رویایی کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بیایید مطلبمان را با این اشاره شروع کنیم که گذراندن تابستان در شهری مثل ونکوور، خیلی زود آدم را بی‌قرار می‌کند.

به محض اینکه دمای هوا از ۲۵ درجه بالاتر برود، کل جمعیت ونکوور به ساحل می‌روند تا از بارقه‌های کوتاه نور خورشید برخوردار شوند (سرزنششان نکنید؛ روزهای آفتابی در ونکوور کم‌پیدایند).

اما گاهی شما فقط می‌خواهید از همهمهٔ جمعیت دور شوید و این یعنی ساحل دیگر جذابیت خاصی ندارد که هیچ، سرسام‌آور هم می‌شود.

برای چنین اوقاتی بهترین چاره برای فرار از همهمه، کرایه کردن یک Pantoon (قایق تَه پَهن) است. آن وقت دیگر کسی در نزدیکی‌تان نیست که آرامش‌تان را به هم بزند.

با اینکه شاید کرایهٔ یک قایق خصوصی، در نگاه اول سخت باشد اما شرکت Goldstar Marina Rentals گزینه‌های خوبی دارد و می‌خواهد برخورداری از این تفریح را کمی برای مردم ونکوور ارزان کند. این شرکت هم پانتون‌های چند نفره دارد و هم سی-دو (Sea-Doo) های یک یا دو نفره.

بیایید پانتون‌ها و موتورجت‌های این شرکت را ببینیم.

DSC_0040.jpg

DSC_0177.jpg

resize_pic.jpg

DSC_7426.jpg

gtx155limited.jpg

seadoogti130.jpg

برای کرایه اینها کافی است گواهینامهٔ خودرو داشته باشید، البته شرط سنی هم هست: ۲۱ سال برای پانتون و ۱۹ سال برای سی-دو.

ماموران این شرکت به شما راهنمایی‌های لازم را می‌دهند و سپس یک گواهینامه قایق‌سواری یک-روزه دریافت می‌کنید— به همین سادگی!

این شرکت دو پانتون دارد که به ترتیب ظرفیت ۱۲ و ۱۵ نفر سرنشین را دارند. کرایه اولی ساعتی ۲۰۰ و دومی ۲۵۰ دلار است (حداقل زمان برای کرایه، ۲ ساعت است). کرایه کامل یک روز (۸ ساعت) هم به ترتیب ۱۳۰۰ و ۱۷۰۰  است (هزینه سوخت و مالیات جدا محاسبه می‌شود).

وقتی فکرش را بکنید برای یک میهمانی ۱۲ تا ۱۵ نفره تقریبا هر نفر ۱۱۰ دلار باید بپردازد که رقم بالایی نیست، به خصوص وقتی منظره فوق‌العادهٔ قایق را هم در نظر بگیرید.

اما اگر دنبال تفریح تنهایی یا دو نفره هستید، سی-دوی یک نفره ساعتی ۹۹ دلار (حداقل ۲ ساعت) یا روزی ۵۵۰ دلار هزینه دارد. سی-دوی دو نفره هم ساعتی ۱۳۵ دلار (حداقل ۲ ساعت) یا روزی ۷۵۰ دلار هزینه دارد.

همه هزینه بدون مالیات ذکر شده‌اند و البته پنجشنبه‌ها هم می‌توانید تخفیف بگیرید.

منبع: Daily Hive