Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

امبر مارشال سردستهٔ رژه Calgary Stampede امسال شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق اعلام رسمی برگزارکننده‌های مراسم Calgary Stampede، خانم امبر مارشال که یکی از ستاره‌های سریال پرسابقه Heartland ساخت شبکه CBC است، سردستهٔ رژهٔ امسال خواهد بود.

مارشال، ۳۱ ساله، به خاطر بازی در نقش Amy Fleming در Heartland مشهور است که جزو سریال‌های قدیمی (۲۰۰۷ تا امروز) و جذاب کانادا است.

خانم مارشال و شوهرش یک مزرعه و مرتع اسب دارند و در دنیای سوارکاری هم فعالند. امسال مراسم Calgary Stampede به بزرگداشت زنان در فرهنگ غربی می‌پردازد و رئیس آن، خانم دانا پیرز انتخاب امبر مارشال برای این رژه را عالی دانسته است:

«امبر هم در قاب تلویزیون و هم در زندگی واقعی نماینده و مروج میراث غربی است. او یک الگو برای بسیاری از بینندگان جوان است و به نظر من پیامی بسیار مثبت را به مردم منتقل می‌کند.»

«من از انتخاب امبر مارشال همزمان با بزرگداشت نقش زنان در فرهنگ غرب بسیار مفتخرم.»

stampede-kickoff.jpg

خانم مارشال در مصاحبه‌ای با The Homestretch در روز چهارشنبه گفت که از این انتخاب برای نمایندگی زنان در فرهنگ غربی احساس افتخار می‌کند زیرا «بسیاری مواقع توجه کافی به ما نشده است.»

«همیشه کابوی‌ها را آن بیرون می‌بینیم که به کارشان مشغولند ولی پشتیبان اصلی آنها در این مزارع زنان بوده‌اند و تلاشی مساوی —اگر نه بیشتر— داشته‌اند.»

او که اصلیتش به لندن در اونتاریو برمی‌گردد، حالا ساکن آلبرتا ست و می‌گوید:

«خانواده من در اونتاریو احتمالا از شنیدن این حرف دچار حسادت می‌شوند، اما به محض اینکه پایم به آلبرتا رسید، در منطقه کلگری، فهمیدم که اینجا خانهٔ من است.»

«رفتن از اینجا برایم غیرممکن شده. واقعا احساس می‌کنم کلگری مرا به فرزندی پذیرفته—و من هم مردم اینجا را به عنوان خانواده پذیرفته‌ام.»

رژه ۲۰۱۹

رژهٔ امسال جمعه ۵ جولای برگزار می‌شود. شروع آن ساعت ۹ صبح از تقاطع Ninth Avenue و First Street S.E به سمت غرب خواهد بود، سپس از مسیر Sixth Avenue به شمال می‌رود و در بازگشت به سمت شرق تا نقطهٔ آخر در تقاطع Sixth Avenue و Macleod Trail ادامه می‌یابد، جایی که انتظار می‌رود رژه در ساعت ۱۱:۳۰ به پایان برسد.

parade-map.png

خانم مارشال در انتهای مصاحبه‌اش می‌گوید: «من از این انتخاب بسیار مفتخر و خرسندم و برای روز رژه لحظه‌شماری می‌کنم.»

او می‌خواهد برای این رژه سوار اسب معروفش Stormy شود که در سریال Heartland با نام Spartan شهرت یافته است.

منبع: CBC News