Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

تماشای دسته جمعی و رایگان بازی تورنتو رپترز در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پنجشنبه، شبی فراموش نشدنی برای علاقه مندان به بسکتبال کانادا خواهد بود.

تورنتو رپترز در بازی‌ ششم فینال لیگ NBA با Golden State Warriors  بازی خواهند داشت و این در حالی است که آن ها تنها یک قدم با بردن جام قهرمانی لری او’براین فاصله دارند. افتخاری که تا به حال هیچ یک از تیم‌های شمال آمریکا و کانادا موفق به کسب آن نشده‌اند.

اهالی کلگری از ساعت ۷ شب دور هم جمع می‌شوند و اگر علاقه‌مند به تماشای بازی‌ها باشید جایی بهتر از East Village’s Crossroads Plaza برای تماشا و احتمالا جشن بعد از آن پیدا نخواهید کرد.

برای دومین بازی پیاپی East Village در جنوب George C. King Bridge Access میزبانی تماشای دسته جمعی بازی تورنتو رپترز را بر عهده گرفته است و در آن جا کامیون‌های فروش غذا، تیم تشویق کننده و صفحه نمایش بزرگ آماده شده است.

از شرکت کنندگان خواسته شده پیاده یا سوار بر دوچرخه به محل بیایند البته برای افرادی که با ماشین بیایند پارکینگ هتل Alt  در نظر گرفته شده است.

متاسفانه برای رویداد مجوز گرفته نشده و برای تماشاگران آبجو سرو نخواهد شد (البته علاقه‌مندان، حتما باری در همان حوالی پیدا خواهند کرد).

توجه داشته باشید که ممکن است آب و هوا و وزش باد شدید بر روی برگزاری رویداد تاثیر بگذارد، در غیر این صورت همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

Toronto Raptors Game 6 viewing party

زمان: پنجشنبه ۱۴ ژوئن

ساعت: ۶ تا ۹:۳۰ شب

مکان: Fort Calgary – 750 9th Avenue SE, Calgary

ورودی: رایگان

منبع: Dailyhive