Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

۸ فعالیت جذاب تابستانی در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان فصلی برای استراحت و انرژی گرفتن برای انواع فعالیت های سرگرم کننده در خارج منزل است در واقع بهترین فصل سال از راه رسیده است.

در ادامه برخی از به یاد ماندنی ترین سرگرمی های تابستانی کلگری را به شما معرفی می کنیم.

Calgary Zoo

https://www.instagram.com/p/Bw8doDIB0he/?utm_source=ig_embed

این باغ وحش با مجموعه‌ای از سرگرمی‌ها و البته حیوانات بامزه یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن یک روز گرم تابستانی است. عکس گرفتن با پنگوئن‌ها، رفتن به سافاری آفریقایی و یا سفری به میلیون‌ها سال قبل در پارک ژوراسیک و یاد گرفتن درباره ارتباط میان انسان‌ها و حیوانات در طول اعصار گذشته از جذابیت‌های آن است.

کایاک سواری بر روی رودخانه Elbow

کایاک سواری بر روی رودخانه elbow‌ و تماشای چشم انداز فوق العاده درختان سر به فلک کشیده شهر پیش رویتان بسیار لذت بخش خواهد بود. دقت کنید که انتهای مسیر کوهستانی است و قبل از رسیدن به آن منطقه از قایق پیاده شوید.

یک بعد از ظهر هیجان انگیز در WinSport

https://www.instagram.com/p/BwXqQ7eg2XX/?utm_source=ig_embed

خودتان را برای بالا رفتن آدرنالینتان در WinSport‌ آماده کنید.

از سقوط آزاد گرفته تا بابسلد و مینی گلف و صندلی‌های برای تماشای منظره پیش رو، این مجموعه برای هر سلیقه‌ای سرگرمی را در نظر گرفته است. از آن جایی که اهالی کلگری به آن علاقه زیادی دارند بهتر است از قبل بلیتتان را رزرو کنید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

بازار کشاورزی کلگری  Calgary Farmer’s Market

اگر به دنبال یک سرگمی آرامش بخش و بعد از ظهری آرام در کلگری هستید پیشنهاد ما بازار کشاورزی کلگری است. بیش از ۷۵ فروشنده محلی در بازار فعال هستند و دیدنشان کاملا تماشایی است.

Heritage Park Historical Village

https://www.instagram.com/p/BxQSMrqg2xh/?utm_source=ig_embed

اگر تا به حال برایتان سوال پیش آمده که ۱۰۰ سال پیش شرایط زندگی در اینجا چگونه بود، هریتیج پارک می‌تواند شما را به زمان‌های گذشته ببرد. فطار بخار آن و نان‌های تازه‌ای که در محل پخته می‌شوند تنها بخشی از سرگرمی‌های آن هستند.

تلکابین Banff

می‌توانید سوار بر تلکابین Banff‌بخش دیگری از کوه‌های Sulphur‌ را کشف کنید. بر بالای آن‌ها رستورانی افتتاح شده و سرگمی‌های مانند انواع نمایشگاه‌های خانوادگی برپاست.

گلف Stpneceek Adventure

با بردن دوستان و خانواده‌تان به زمین گلف آن‌ها را به چالش بکشید. زمین رودخانه شامل ۱۸ حفره آسیاب بادی، چرخ آبی، چاه آرزوها و … می‌باشد.

پارک Calaway

https://www.instagram.com/p/5-fEsOhEbS/?utm_source=ig_embed

این جا یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های فضای باز کلگری است و پر است از ترن هوایی‌های هیجان انگیز. خوردن پشمک و سواری روی وسیله‌ای به نام The Vortex را هم حتما امتحان کنید.

منبع: Dailyhive