Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

برنده بلیط جایگاه VIP رژه استمپید شوید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمتر از دو هفته به شروع مراسم کلگری Stampede مانده است و اگر برای ۱۰ روز ماه جولای خود برنامه‌ریزی‌ای نکرده‌اید، نگران نباشید.

هم‌چنین ببینید: ورودی ۲دلاری استمپید

امیدواریم با داشتن دو بلیت VIP رژه‌ی کلگری Stampede بتوانید جشن را با تجربه‌ای فراموش نشدنی شروع کنید.

درحالیکه ورودی تماشای رژه برای اهالی کلگری و بازدید کنندگان رایگان است، تجربه‌ی VIP رژه بسیار متفاوت خواهد بود. نکته آن است که حتی اگر حاضر باشید هزینه‌ی زیادی هم صرف خرید بلیت VIP کنید، امکان خرید آن را نخواهید داشت.

بلیت‌هایی که تنها برای دعوت شدگان قابل استفاده است، به شما و یکی از دوستانتان اجازه خواهد داد در بخش «دوستداران Stampede» در محیط VIP بنشینید. در منطقه‌ی VIP و در طول رژه، نوشیدنی رایگان سرو خواهد شد.

شرکت‌کنندگان شاهد افتتاحیه و مراسم رژه‌ درست جلوی صندلی‌هایشان خواهند بود، تجربه‌ای که هرگز نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

از برندگان درخواست می‌شود به شیوه‌ی غربی (کابوی) لباس بپوشند که البته مسافران فرودگاه کلگری که در نیمه‌ی اول جولای برای استمپید به این سفر می ایند، به خودی خود این سبک لباس می‌پوشند.

روش برنده شدن این بلیت‌ها به نحو زیر است:

مسابقه:

برای آنکه شانس برنده شدن دو بلیت VIP را داشته باشید، به دستورالعمل زیر عمل کنید:

  1. اکانت اینستاگرام @dailyhivecalgary را دنبال کنید
  2. همراهان‌تان در کلگری Stampede را اینجا تگ کنید

کسانی که از امروز ۲۶ جون ۲۰۱۹ اقدامات لازم را انجام دهند، در لیست قرعه‌کشی قرار می‌گیرند. یک برنده به صورت رندوم انتخاب شده و از طریق اینستاگرام با وی تماس گرفته می‌شود.

چارچوب‌های مسابقه:

مراسم رژه‌ی کلگری Stampede در روز ۵ جولای، ساعت ۹ صبح شروع می‌شود. دارندگان بلیت VIP باید در بین ساعت‌های ۷ الی ۸ صبح در محل برای پیدا کردن محل نشستن‌شان حضور پیدا کنند تا بتوانند افتتاحیه را تماشا کنند و از نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرند.

رژه‌ی کلگری Stampede

زمان: جمعه ۵ جولای ۲۰۱۹

ساعت: رژه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، اما پذیرش شرکت‌کنندگان از ساعت ۸ آغاز خواهد شد

مکان: خیابان نهم SW در مرکز شهر کلگری

ورودی: رایگان

منبع: DailyHive