Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

نصب فیکسچر بزرگ نورپردازی در مرکز شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت  Calgary Municipal Land Corporation (CMLC) چند ماه پس از افتتاح مرکز توسعه BMO از عناصر شگفت‌انگیز بصری و طراحی این ساختمان رونمایی می‌کند.

این شرکت شهرسازی مستقر در کلگری اوایل هفته جاری Pavilion Lights را معرفی کرد. Pavilion Lights یک برنامه نورپردازی متحرک است که در سایبان منحنی ۱۷۰ فوتی این سازه در فضای باز جانمایی شده است. این نورپردازی در ضلع جنوبی ساختمان قرار دارد.

به گفته CMLC این سایبان منحنی علاوه بر اینکه پوشش نسبی روی پیاده‌رو ایجاد می‌کند، در بخش زیرین خود دارای هزاران چراغ LED با امکان برنامه‌ریزی است که نورپردازی متحرکی را با الهام از انرژی Calgary Stampede و محیط اطراف به نمایش می‌گذارد.

این ویژگی نورپردازی با همکاری تیم‌های طراحی Stantec، Populous، S2 و Heavy ایجاد شده است.

لیو لژون، مدیر ارشد Stantec، در این خصوص گفت: «در زمان طراحی ابتدایی ورودی BMO ما به دنبال ایجاد یک تجربه به‌یادماندنی برای مهمانان در هنگام ورود به مرکز، مانند تجربه ورود به یک هتل بودیم. این نوع نورپردازی در ابعاد بزرگ برای مردم نمادین و فراموش نشدنی خواهد بود.»

در حالی که پیش‌بینی می‌شود پروژه مرکز توسعه BMO ماه جون به اتمام رسد، CMLC می‌گوید نورپردازی خارجی مجموعه برای جشنواره Stampede افتتاح خواهد شد. هدف از این کار زیباسازی چشم‌انداز شهر کلگری و استقبال ویژه از مهمانان است.

با نزدیک شدن به افتتاحیه رسمی BMO‌ باید منتظر رونمای از المان‌ها و عناصر منحصربه‌فرد معماری دیگر از این مجموعه باشیم.

 

 

منبع: Dailyhive