Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

فروش خانه‌ی ۱٫۱ میلیون دلاری در ازای یک نامه و ۲۵ دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نظرتان در مورد معامله‌ی یک خانه با ۲۵ دلار و یک نامه‌ی ۱۰۰ کلمه‌ای چیست؟ چرا که یک زوج اهل اوتاوا خانه‌ی ۱٫۱ میلیون دلاری خود را در ازای یک نامه و ۲۵ دلار به فروش گذاشته‌اند.

Connie  و Allan McIntosh، دلال‌هایی هستند که در سال گذشته یک خانه در Alta Vista، Ontario  خریدند، آن را بازسازی کردند و با قیمت ۱،۱۴۹،۰۰۰ دلار به فروش گذاشتند، اما این ملک هرگز فروش نرفت.

مالکان ملک تصمیم گرفتند یک مسابقه برگزار کنند و خانه‌شان را به مبلغی کمتر از ۳۰ دلار و تعدادی کلمه بفروشند.

خانواده‌ی مک‌اینتاش این ایده را از یک زن اهل آلبرتا که در ماه ژانویه مسابقه‌ای با عنوان «با نوشتن یک نامه، برنده‌ی خانه شوید.» برای ملک ۱٫۷ میلیون دلاری خود برگزار کرد، گرفتند.

شرایط مسابقه‌ی مک‌اینتاش برای برنده شدن ملک ۱٫۱ میلیون دلاری، پرداخت ۲۵ دلار هزینه ورودی و نوشتن یک نامه‌ی ۱۰۰ کلمه‌ای است. شرکت‌کنندگان باید در ۱۰۰ کلمه برنده شدن یک خانه را توصیف کرده و بگویند اگر خانه را برنده شدند چطور این لطف را جبران می‌کنند.

در آگهی مسابقه‌ی برنده شدن خانه آمده است: «به این خانه‌ی بازسازی شده‌ی زیبا در  Alta Vista خوش آمدید. زیبایی این خانه آنچنان است که در لحظه‌ی ورود به آن، نفس‌تان در سینه حبس خواهد شد. در بدو ورود به راهرو، کاشی‌های لوکس را مشاهده می‌کنید و راه‌پله‌های این ملک از جنس چوب افرا هستند. نرده‌های پله‌ی دست‌ساز و لوستر ۶۰ اینچی نیز از جذابیت‌های این خانه هستند.»

در آشپزخانه، رویه‌های کابینت از جنس گرانیت، لوازم خانگی از جنس استیل‌ضد‌زنگ، یخچال فریزر مجهز به Wi-Fi، فر دیواری و گاز روکار به چشم می‌خورد.

طبقه دوم شامل یک اتاق مستر، دارای گرمایش از کف، یک حمام بزرگ که در آن وان جکوزی و دوش وجود دارد و آینه‌ی هوشمند است. زیرزمین دارای اتاق برای مشروب، حمام، یک آشپزخانه کوچک، هال، اتاق اضافی و گلخانه است.

واقعا نیازی به گفتن نیست که چنین خانه‌ای به اندازه‌ی نوشتن یک نامه و هزینه‌ی یک پیتزای خانواده می‌ارزد.

علاقمندان این خانه باید در وب‌سایت مسابقه قوانین را چک کنند و از این لینک ویدیوی ملک را تماشا کنند.

فروشندگان ملک نیاز به ۵۰،۰۰۰ شرکت‌کننده تا ۱۳ آگوست دارند تا مسابقه را برگزار کنند، لذا روی مهارت نوشتن خود کار کنید و نامه‌تان را آماده کنید.

منبع: DailyHive