Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

نمایشگاه پروازی کلگری ۲۷ و ۲۸ جولای در فرودگاه اسپرینگ بَنک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نمایشگاه‌های پروازی فرصتی هستند برای تماشای هنرهای نمایشی و آکروباتیک خلبان‌ها. و این آخر هفته حومهٔ کلگری میزبان یکی از آنها خواهد بود.

اعضای اسکادران Snowbirds (با نام رسمی «اسکادران نمایش هوایی ۴۳۱») که گروه نمایش هوایی و آکروباتیک نیروی هوایی سلطنتی کانادا ست نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهند یافت.

نام این رویداد پروازی Wings Over Springbank Airshow است که بر فراز آسمانِ فرودگاه اسپرینگ بَنک (Springbank) در ۲۷ و ۲۸ جولای برگزار می‌شود. فروش بلیت‌های آن هم شروع شده است.

این نمایشگاه هوایی قرار است پروازهای از پیش تمرین شدهٔ اسکادران ۴۳۱ را میزبانی کند و البته انواع دیگری از هواپیماها نیز برای مردم به نمایش خواهند پرداخت.

ScreenShot2017-06-22at11.39.53AM-1024x629.png

این رویداد از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر شروع می‌شود و درهای فرودگاه از ساعت ۱۰ صبح برای پذیرش مردم باز می‌شوند تا آنها بتوانند مکان‌های مناسبی برای تماشای پروازها را از آنِ خود کنند.

پروازها از ساعت ۱ بعد از ظهر شروع می‌شوند، و نمایش اسکادران ۴۳۱ برای ساعت ۴:۱۵ برنامه‌ریزی شده است. نمایش هر روز ساعت ۶ عصر به پایان می‌رسد.

بلیت‌ها با قیمت ۳۰ دلار به بزرگسالان و ۲۰ دلار به بچه‌ها، سالخوردگان و بازنشستگان ارتش فروخته می‌شوند.

منافع مالی این رویداد هم به بنیاد Wellspring Calgary می‌رسد که کارش برگزاری برنامه‌ها و ارایه خدمات به بیماران سرطانی و نزدیکان آنها است.

P-47474151.jpg

نمایشگاه پروازی Wings Over Springbank سال ۲۰۱۹

روز: شنبه ۲۷ جولای، یکشنبه ۲۸ جولای ۲۰۱۹

ساعت: گشایش ساعت ۱۰ صبح، پایان ساعت ۶ عصر

مکان: فرودگاه Springbank، کلگری

بلیت: ۳۰ دلار برای بزرگسالان، فروش آنلاین

منبع: Daily Hive