Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

ساخت جاذبه توریستی جدید در کنار برج CN تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به زودی یک جاذبه توریستی جدید در اطراف برج CN تورنتو ساخته خواهد شد. این جذابیت گردشگری جدید احتمالا گوی رقابت را از سایر دیدنی‌های اطراف این برج مشهور خواهد ربود.

FlyOver Canada که یک شبیه‌ساز پیشرفته پرواز است و به شرکت ونکووری Pursuit تعلق دارد در حال احداث یک مجموعه مجهز و عالی در تورنتو است که احتمالا به بهترین نمونه موجود در تمام دنیا تبدیل خواهد شد.

این مجموعه در محلی بین Rogers Centre و برج CN و در فاصله بسیار اندکی از آکواریوم Ripley ساخته می‌شود. به این ترتیب پس از اتمام پروژه ساخت این مکان تفریحی در سال 2022، یکی از شعبه‌های FlyOver Canada درست در قلب شهر تورنتو جای خواهد گرفت.

این جاذبه توریستی به انتخاب شرکت Canada Lands و شرکت فدرال Crown مالک برج CN، برای احداث در کنار نماد شهر تورنتو انتخاب شده است. این مجموعه بر اساس نمونه‌های موجود در ایسلند و ونکوور که بسیار محبوب هستند مدلسازی خواهد شد.

در گزارش منتشر شده در رسانه‌ها گفته شده که FlyOver Canada به شما این امکان را خواهد داد تا به لطف تکنولوژی مدرن بتوانید احساسی از پرواز و تماشای گوشه‌وکنار کانادا به شکلی که هیچگاه آن را تجربه نکرده‌اید، داشته باشید. شما در حالی که معلق در هوا هستید مقابل یک نمایشگر مدور قرار می‌گیرید و با تماشای تصاویر نشان داده شده در مقابل خود به سفری هیجان‌انگیز در سرتاسر کانادا خواهید رفت.

https://www.instagram.com/p/B0WpQlsnLL6/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات ساخت این مجموعه از سال آینده شروع خواهد شد و برآورد می‌شود تا سال 2022 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جان مک‌بین که رئیس شرکت Canada Lands است می‌گوید که مجموعه FlyOver پروژه‌ای بسیار موفق برای پاسداشت برج CN به عنوان یک جاذبه توریستی و تفریحی بین‌المللی خواهد بود و به ویترینی عالی برای نمایش بهترین نقاط دیدنی کشور کانادا تبدیل خواهد شد. این مجموعه با اهداف و تعهدات ما برای ایجاد یک تجربه فراموش‌نشدنی، در دسترس و معناگرا برای مهمانانی که از سراسر دنیا به اینجا می‌آیند همخوانی دارد. ما در تلاش هستیم تا جذابیت‌های موجود در مرکز شهر تورنتو را برای گردشگران بیشتر از قبل کنیم.

منبع: blogto