Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

رویداد ULTRA Night Run در کلگری برگزار خواهد شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تفریحات شبانه بسیار متنوعی در شهر کلگری وجود دارد، اما بدون شک یکی از جذاب‌ترین آن‌‎ها که ترکیبی از ورزش، مهمانی و معاشرت است به زودی به شهر بازمی‌گردد.

رویداد ULTRA Night Run در شب جمعه 6 سپتامبر به میزبانی The Running Room و Michelob ULTRA برگزار خواهد شد. این رویداد نورانی با مسیرهایی که با لامپ نئون روشن شده قرار است بار دیگر هیجان و تحرک را به شهر کلگری بیاورد.

برای شرکت در این مسابقه دو نیازی به آمادگی بدنی خیلی زیاد ندارید و می‌توانید بین رقابت‌های 5 کیلومتر و 10 کیلومتر یکی را انتخاب کنید. رقابت 5 کیلومتر ترکیبی از دو و پیاده روی است و اگر بخواهید می‌توانید در تمام طول مسیر با دوستان خود قدم بزنید! این مسابقه دو در پارک Edworthy برگزار خواهد شد. در زمان برگزاری این رویداد موسیقی زنده نیز نواخته می‌شود تا به شرکت‌کنندگان که در طول مسیر مسابقه در اطراف رودخانه Bow، با آن مناظر شگفت‌انگیزش می‌دوند، انگیزه دهد.

در بیشتر رویدادهای دو و میدانی نمی‌توان ورزش و تفریح را به طور کامل در کنار یکدیگر تجربه کرد، اما در UILTRA Night Run شرایط فرق می‌کند. با پایان یافتن این مسابقه دو خسته‌کننده می‌توانید با خوردن یک لیوان آبجو عبور از خط پایان را جشن بگیرید، به اجراهای موسیقی بروید و یا با نوشیدن یک Michelob ULTRA خود را برای ادامه شب آماده کنید.

شما می‌توانید در این رویداد به صورت انفرادی و یا گروهی شرکت کنید. برای ثبت‌نام در این رویداد باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشید. حتما در اسرع وقت در این مسابقه ثبت‌نام کرده و خود را برای آن آماده کنید تا یکی از متفاوت‌ترین شب‌های شهر کلگری را تجربه کنید.

شرکت در این رویداد جذاب و هیجان‌انگیز نه تنها خاطرات بسیار لذت‌بخشی برای شما خواهد ساخت، بلکه پس از اتمام آن صاحب یک هدلامپ LED انرجایزر، یک پیراهن ورزشی، بلیت آبجو و یک میان‌وعده پس از پایان مسابقه خواهید شد.

بدون شک اگر به این رویداد نروید و تصاویر آن را بعدها در پروفایل دوستانتان ببینید حسرتش را خواهید خورد! پس معطل نکنید و با مراجعه به سایت رسمی این مسابقه برای آن ثبت‌نام کنید.

ULTRA Night Run 2019

تاریخ: جمعه، 6 سپتامبر

ساعت: مسابقه 10 کیلومتر: 8:30 دقیقه شب – مسابقه/پیاده‌روی 5 کیلومتر: 8:40 دقیقه شب

مکان: Edworthy Park, 5050 Spruce Drive SW, Calgary

نحوه ثبت‌نام: از طریق وبسایت

فیسبوک | اینستاگرام

منبع: Daily Hive