Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

پیشبینی آخرهفته‌ای آفتابی برای کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هنوز مشخص نیست وضعیت‌ هوای آخر این ماه چگونه خواهد بود و تابستان چگونه به اتمام خواهد رسید، اما حداقل می‌توان با اطمینان و بر اساس پیشبینی‌های کنونی این خبر خوش را به شهروندان کلگری داد که آخر هفته‌ای آفتابی و عالی در همین روزهای آتی انتظار آن‌ها را می‌کشد.

فصل تابستان تاکنون فراز و نشیب‌های بسیاری داشته، اما حضور خورشید تابان در آسمان برای مدتی طولانی‌تر و آن هم درست پیش از رسیدن هوای مه‌آلود و دماهای پایین پاییز مطمئنا خبر شیرینی خواهد بود.

بر اساس پیشبینی هوای هفت روز آینده که The Weather Neteork منتسر کرده روز پنجشنبه با هوایی بسیار دل‌انگیز و آفتابی با دمای 22 درجه سانتی‌گراد در کلگری آغاز خواهد شد. روز شنبه نیز دمای هوا قدری بیشتر شده و به حدود 25 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید که شرایطی کاملا ایده‌آل را برای گذراندن روزی شاد در خارج از خانه و دل طبیعت بوجود می‌آورد. البته این پیشبینی نشان می‌دهد که از اواخر وقت شنبه به تدریج روند کاهش دما در کلگری آغاز خواهد شد.

در روز یکشنبه شانس بارش در شهر کلگری پایین و بین 20 تا 30 درصد است. معمولا در هر روزی از سال شانس بارش همین مقدار است، از اینرو نباید انتظار بارش را داشت.

اما با شروع روز دوشنبه و سه‌شنبه احتمالا بهتر باشد که چتر خود را همراهتان داشته باشید. در این دو روز احتمال بارش باران در شهر کلگری 70 درصد است و به این ترتیب شروع هفته با بارش همراه خواهد بود.

اگر می‌خواهید روزی را برای آخرین تفریحات و برنامه‌های آخر هفته درست پیش از پایان فصل گرم تابستان داشته باشید احتمالا شنبه بهتری زمان خواهد بود. در این روز علاوه بر گرم بودن هوا احتمالا هیچ ابری نیز در آسمان آفتابی شهر نخواهد بود. به این ترتیب لباس‌های خود برای شنا در رودخانه را آماده کنید، زیرا تا سال آینده احتمالا دیگر فرصتی اینچنین را پیدا نخواهید کرد!

منبع: Daily Hive