Saturday, April 20, 2024
1.7 C
Calgary

اهدای ۱۰۰ اثر هنری برای کمک به خانوادهٔ پناهنده در ویکتوریا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هنر همیشه قدرت التیام، الهام‌بخشی، و متحد ساختن آدم‌ها را داشته و ماه آینده در Camosun College تلاشی برای جذب کمک‌های مردمی و رسیدن به هر سهٔ این اهداف زیبا انجام خواهد شد.

خانم Hiba Smadi و همسرش Mohanned Ghadban در ماه مارس به عنوان پناهنده وارد ویکتوریا شدند و در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. این زوج سوری-اردنی دارند با زندگی کانادایی و خانهٔ جدیدشان، ویکتوریا، آشنا می‌شوند. خانه‌ای که آن را «بهشت روی زمین» نامیده‌اند.

سفر آنها توسط گروهی که خودشان را Friends of the Ghadban family نامیده‌اند پشتیبانی شد و حالا که آنها دارند تجربه‌ای جدید—به دنیا آمدن اولین فرزند— را پشت سر می‌گذارند، این گروه یک رویداد خیریه بر پا کرده تا هزینه‌هایی مثل اجاره، غذا، و حمل‌و‌نقل را برای آنها تامین کند.

روز ۳ اکتبر در مرکز Wilna Thomas در مقر Lansdowne campus متعلق به Camosun College یک گالری هنری برپا خواهد شد که ۱۰۰ اثر هنری اهدا شده، در آن به فروش می‌رسند. هر بار با قرعه‌کشی از بین بازدیدکنندگان، یک اثر به خریدار بلیت ورودی می‌رسد تا همه افراد فرصت مشارکت در این امر خیر را پیدا کنند.

آقای گرِگ ایلای، عکاس و رهبر این امر خیر می‌گوید:

«یک رویداد جذاب و سریع را خواهیم داشت. هر کسی که بلیتی خریدار کند با یک اثر هنری اوریجینال از یک هنرمند اهل ویکتوریا به خانه خواهد رفت. جامعهٔ هنری ویکتوریا خیلی سخاوتمند است. ما نقاشی‌های روغنی و آب‌رنگ، آثار دیجیتال و مجسمه‌های خوبی دریافت کرده‌ایم. این آثار زیبا فقط برای همین امر خیر اهدا شده‌اند.»

خانوادهٔ Ghadbans هم آثار شخصی‌شان را در این رویداد نمایش خواهند داد. آقای Mohanned عکاس، هنرمند گرافیست، و انیماتور است و خانم Hiba هم در حوزه هنرهای گرافیکی و بصری کار می‌کند.

Hiba می‌گوید: «من دو اثر در زمینه خطاطی عربی دارم که یکی نمایندهٔ زیبایی است و دومی نمایندهٔ عشق. زندگی هم در همین دو چیز خلاصه می‌شود. اینکه اگر عشق داشته باشید، زندگی زیبا و خوشحالی هم خواهید داشت.»

این رویداد خیریه در ۳ اکتبر از ۶ تا ۹ شب برگزار می‌شود. بلیت‌ها ۱۵۰ دلاری‌اند و همهٔ عواید به خانوادهٔ Ghadban می‌رسد. برای خرید بلیت‌ها با آقای گرِگ ایلای (Gregg Eligh) به شمارهٔ 2508880027 تماس بگیرید.

منبع: VicNews