Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

پیش‌بینی هواشناسی فصل پاییز و زمستان کانادا منتشر شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تا اولین روز پاییز حدود یک هفته زمان داریم و The Weather Network پیش‌بینی هواشناسی فصل پاییز کانادا را منتشر کرده است. در ضمیمه آن، یک پیش‌نمایش از اوضاع احتمالی زمستان را نیز آورده است.

چه آماده باشید چه نه، پاییز امسال در روز ۲۳ سپتامبر رسما از راه می‌رسد و با خودش دمای کمتر، برگ‌ریزان، و رنگ نارنجی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش The Weather Network بیشتر کانادایی‌ها باید انتظار دمای نرمالی را در پاییز داشته باشند، اما در مناطق مرکزی تا حوزه آتلانتیک کانادا، باید انتظار یک زمستان کانادایی سرد را داشت. برای بخش‌هایی از غرب کانادا هم انتظار دمای نرمال در پاییز و زمستان را داریم.

کریس اسکات، کارشناس ارشد هواشناسی در The Weather Network، می‌گوید: «هر چند پاییز زودتر از انتظار مردم شروع شده، اما انتظار سقوط شدید دما تا زمستان را نداریم.»

«در پاییز امسال دوره‌های خوبی از دمای معتدل را خواهیم داشت و البته زمان‌هایی هم هوا رو به وخامت خواهد رفت. با این حال، کانادایی‌ها بایستی تا وقتی هوا مناسب است از فعالیت در فضای باز و هوای مناسب، نهایت استفاده را ببرند زیرا زمستان سرد در انتظار بیشتر مناطق کشور است.»

The_Weather_Network_Enjoy_Pleasant_Fall_Weather_While_It_Lasts-1024x576.jpg

در ادامه گزارش منطقه‌ای را براس استان‌های کانادا می‌خوانید:

بریتیش کلمبیا

دمای بی.سی در پاییز کمی بالاتر از دمای طبیعی‌اش در این فصل خواهد بود. در حالی که انتظار چند دورهٔ خشک را هم داریم، اما دوره‌های بارندگی برای مناطق ساحلی از حد نرمال بیشتر خواهند شد. در زمستان هم انتظار دمایی گرم‌تر از نرمال را داریم.

دشت‌های کانادا

در پاییز ۲۰۱۹ این منطقه دمای نرمالی را پشت سر خواهد گذاشت، دوره‌های طولانی هوای سرد و هوای معتدل یکدیگر را خنثی خواهند کرد. در ادامه، زمستانی گرمتر از عادی را در بخش‌هایی از منطقه انتظار داریم، اما دما در مناطق شرقی سردتر خواهد بود.

اونتاریو و کبِک

برای اهالی این دو استان، دمای نرمالی را در پاییز انتظار داریم، هم دوره‌های معتدل و هم سرد. اما، خبر بد این است که زمستانی سردتر از معمول در انتظار بیشتر بخش‌های این مناطق است. خبر خوب این است که هوای زمستانی، دیرتر از زمان عادی به این استان‌ها خواهد رسید، تقریبا مثل پارسال.

آتلانتیک کانادا

در پاییز دمای بالاتر از حد نرمال را برای جنوب این منطقه انتظار داریم و در سایر بخش‌ها، دما نرمال خواهد بود. اما در زمستان دمای نزدیک به نرمال را در کل منطقه خواهیم داشت.

شمال کانادا

در ناحیهٔ غربیِ مناطق شمالی کانادا پاییز از حد معمول معتدل‌تر خواهد بود. الگوی مشابهی را برای زمستان هم انتظار داریم.

به هر صورت، تابستان رو به اتمام است. از روزهای آخر آن لذت ببرید.

Screen-Shot-2019-09-16-at-9.04.15-AM.png

منبع: Daily Hive