Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

۱۰ سرگرمی برای روزهای بارانی ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر کسی پوشیده نیست که عمده روزهای بارانی سواحل غربی کانادا در ماه‌های پاییزی و زمستانی قرار دارند. خوشبختانه ونکوور سرگرمی‌های زیادی داخل فضاهای سرپوشیده دارد،‌ چه دنبال ماجراجویی‌های خانوادگی باشید چه قراری رمانتیک و دونفره، سرگرمی خود را خواهید یافت. در ادامه فهرست منتخب پیکوبینو برای گرم، خشک و سرگرم ماندن در روزهای بارانی ونکوور را بخوانید.

سرگرمی‌های روزهای بارانی خانواده‌ها

۱- برای فرار از یک عصر بارانی به دنیای علم، موزه‌ای سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان بروید. در اینجا اطلاعات زیادی درباره فضا، دایناسورها، بهداشت و … کسب می‌کنید.

۲- کیسه خوابتان را بردارید و شب را در آکواریوم ونکوور بخوابید. تجربه شبی متفاوت از تماشای موجودات دریایی برای تمام اعضای خانواده (بدون خیس شدن) خواهد بود.

۳- با خوردن ژلاتوهایی با طعم هالوپینو، فلفل چیلی-شکلاتی و … در ژلاتوی La Casa Gelato از درون گرم شوید. این جا تنها ژلاتو فروشی دنیاست که بیش از ۵۰۰ طعم مختلف دارد. بچه‌ها و بزرگ‌تر‌های کنجکاور از مزه‌های عجیب و ویلی‌ونکایی آن شگفت زده می‌شوند.

سرگرمی‌های روزهای بارانی زوج‌ها

۴- ونکوور رستوران‌های فوق‌العاده‌ای دارد. وقتی آسمان بارانی می‌شود یکی از بهترین‌هایش را رزرو کنید. بسیاری از آن‌ها منوی تست کردن همراه با شراب‌های عالی هم دارند.

۵- با سپری کردن بعد از ظهر در یکی از اسپاهای لوکس ونکوور از بعد از ظهری دلگیر فرار کنید. همراه با فرد مورد علاقه‌تان ریلکس کنید و از ماساژ، بادی اسکراب یا پدیکور در کنار یکدیگر لذت ببرید.

۶- فرد مورد علاقه‌تان را با بردن به موزه UBC Museum of Anthropology شگفت زده کنید. این مرکز فرهنگی محل مناسبی برای کشف ایده‌های جدید، آموختن فرهنگ‌های جدید و یاد گرفتن درباره آثار هنری مدرن یا تاریخی است.

سرگرمی‌های روزهای بارانی برای آدم‌های تنها

۷- در شعبه مرکز کتابخانه عمومی ونکوور وارد دنیای ادبیات شوید. ساختمانی نه طبقه که شبیه به کلوسئوم است و داخلش بیش از ۱/۳ میلیون جلد کتاب، نشریه و مرجع برای استفاده رایگان نگهداری می‌شود.

۸- سری به تئاترهای عصرگاهی شهر بزنید.

سرگرمی‌های روزهای بارانی برای سالمندان

۹- به گلخانه مدرسه گیاهان گلدار پارک ملکه الیزابت بروید و از گرمای آن لذت ببرید. گیاهان عجیب، بیش از ۲۰۰ پرنده گرمسیری و ماهی‌های رنگارنگ کمکتان می‌کند که هوای غم انگیز بیرون را فراموش کنید.

۱۰- برای نوشیدن فنجانی چای داغ همراه با انواع کیک، شیرینی یا ساندویچ‌های کوچک سری به هتل‌های ونکوور مانند Shangri-La Hotel و Fairmont Hotel Vancouver بزنید.

منبع: tourismvancouver