Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

پیشنهاد بودجه 30 میلیون دلاری NDP برای کاهش کرایه BC Ferries

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رهبر حزب NDP جاگمیت سین پیشنهاد کرده تا بودجه فدرال کشتی‌های فعال در بریتیش‌کلمبیا 30 میلیون دلار افزایش پیدا کند. او معتقد است که این کار باعث خواهد شد تا کرایه این کشتی‌ها برای خانواده‌هایی که مجبور هستند به طور روزانه از آن‌ها استفاده کنند، کاهش یابد.

سین بر روی عرشه یکی از این کشتی‌ها که از ویکتوریا به ونکوور حرکت می‌کرد گفت: این روش حمل‌ونقل برای ساکنین بسیار حیاتی هستند. این کشتی‌ها یکی از اصلی‌ترین و شاید تنها را جابجایی برای شهروندان این منطقه است که آن‌ها را به سایر نواحی ساحلی می‌رسانند.

سین این سخنان را در پنجمین روز حضور کمپین‌های انتخابانی خود در بریتیش‌کلمبیا بیان می‌کرد. او تلاش می‌کند مجددا در حوزه خود پیروز شود و بتواند حزب سبز را نیز در این حوزه از پیش رو بردارد.

سین در این مدت از چندین برنامه اختصاصی برای اهالی این منطقه پرده برداشت که از میان آن‌ها می‌توان به برنامه محافظت از سواحل و همچنین پیگیری و مقابله با پولشویی و زمین‌خواری در بازار مسکن اشاره کرد.

علاوه بر این سین تاکنون نه روز از کمپین‌های خود را به اونتاریو اختصاص داده است. او سابقه خدمت در سمت معاونت رهبر دولت استانی NDP در مجلس این استان را دارد.

سین در پاسخ به این پرسش که چرا کمپین انتخاباتی او در بریتیش‌کلمبیا و اونتاریو طولانی بوده گفت: ما این را می‌دانیم که پرداختن به مشکلات بریتیش‌کلمبیا می‌تواند به شهروندان سرتاسر کانادا کمک کند. علاوه بر این گمان می‌کنم که فعالیت سیاسی گذشته من در اونتاریو در این امر بی‌تاثیر نبوده باشد. بخش زیادی از سوابق سیاسی من به این استان تعلق دارد. حال به عنوان نماینده بریتیش‌کلمبیا در مجلس حضور دارم و همین باعث شده وابستگی زیادی نیز به بریتیش‌کلمبیا پیدا کنم. به همین دلیل من توجه خاصی به این دو استان دارم. البته روشن است که به تمام کانادا تعلق دارم و تمام شهروندان این کشور برای من به یک اندازه مهم هستند. به همین دلیل شما می‌توانید حضور ما در تمام استان‌ها را احساس کنید.

سین هنوز کمپین انتخاباتی خود در استان‌های آلبرتا، ساسکاچوان، Newfoundedland and Labrador و Prince Edward Island را شروع نکرده است.

او در بازدید دوشنبه پیش خود از New Brunswick که اولین حضور او در این استان از زمان رسیدن به رهبری حزب محصوب می‌شد بابت تاخیر خود از شهروندانNew Brunswick عذرخواهی کرد.

علاوه بر این حزب NDP در تلاش است تا به دلیل کم بودن منابع مالی و بودجه‌ خود و نیز به دلیل بدهی‌های انتخابات 2015 ‎‌قدری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند.

بر اساس اطلاعات مربوط به بودجه‌ دریافتی احزاب در نیمه دوم سال (فصل تابستان) که Elections Canada منتشر کرده، حزب NDP مبلغ 1.43 میلیون دلار در طول این سه ماه درآمد داشته است. این مبلغ قدری کمتر از حزب سبز بوده اما فاصله بسیار زیادی با بودجه‌ حزب محافظه‌کار و لیبرال دارد.

منبع: Daily Hive