Friday, April 26, 2024
7.2 C
Calgary

افزایش اضافه‌بها Canada Post در فصل تعطیلات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به نظر می‌رسد فصل تعطیلات پیش‌رو برخی از مشتریان Canada Post هنگام ارسال مرسوله‌های خود توسط شرکت ملی پست باید هزینه بیشتری بپردازند.

سرج پیتر معاون بخش فروش Canada Post در اطلاعیه‌ای خطاب به مشتریان این شرکت با اشاره به سخت شدن شرایط ارسال مرسولات پستی در فصل تعطیلات که شلوغ‌ترین زمان سال است، و نیز محدود بودن امکانات انسانی، حمل‌ونقلی و انبار این شرکت، برنامه افزایش بها و توضیحاتی درباره آن را اعلام کرد.

در ادامه این نامه گفته شده تقاضای پستی بالا در این فصل موجب می‌شود که شرکت Canada Post دست به انجام سرمایه‌گذاری‌ در بخش‌هایی از شبکه پستی خود بزند. از جمله این سرمایه‌گذاری‌ها می‌توان به استخدام کارمندان فصلی و یا هفته‌ای برای ارسال مرسولات، کرایه خودروهای بیشتر برای حمل‌ و ارسال کالاهای پستی و افزایش ساعات کاری کارکنان اشاره کرد.

به گفته این مقام عالی‌رتبه Canada Post این تغییرات بدون هزینه نیستند. او گفت که قرار است از روز 11 نوامبر 2019 تا روز 12 ژانویه 2020 یک مبلغ اضافه‌بها برای برخی از مرسولات تجاری Canada Post اعمال شود تا بخشی از این افزایش هزینه‌ها را جبران کند.

این اضافه‌بها به صورت زیر اعمال خواهد شد:

  • اضافه‌بها 100 دلاری کنونی برای مرسولاتی که از نظر اندازه و وزن خارج از محدوده تعیین شده Canada Post دسته‌بندی شوند به 200 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این مبلغ برای مرسولاتی که وزنی بیش از 30 کیلوگرم، عرض بیش از دو متر و طول بیش از سه متر داشته باشند اعمال می‌شود.
  • اضافه‌بهای کنونی 12 دلاری برای مرسولات بزرگ به 17 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این مبلغ برای کالاهایی که طولی بیش از یک متر داشته باشند و یا عرض آن‌ها از 75 سانتی‌متر بیشتر باشد اعمال می‌شود.
  • اضافه‌بهای کنونی 12 دلاری برای مرسولات بسته‌بندی نشده به 17 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

پیتر همچنین افزود که این بروزرسانی بها برای گارانتی خدمات شرکت نیز اعمال خواهد شد.

او افزود: گارانتی تحویل در زمان مقرر برای مرسولات Priority، Xpresspost و Expedited Paracel نیز دچار افزایش بها خواهد شد. تنها در صورتی که کالاها دو روز و یا دیرتر از تاریخ استاندارد به مقصد برسند مشتریان می‌توانند درخواست بازگشت مبلغ گارانتی خود از شرکت را دهند.

به گفته او این تغییرات بر اساس استانداردهای تجاری موجود شرکت اعمال شده‌اند که از سال 2016 برای مرسولات پستی Post Canada در فصل شلوغ تعطیلات به اجرا در می‌آیند.

در انتها پیتر به این موضوع اشاره می‌کند که تمام تلاش شرکت Canada Post آن است که در فصل تعطیلات بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و آن‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشند. او افزود: تیم‌های ما در سرتاسر شبکه پستی کشور تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تحویل مرسولات کاملا طبق استاندارد انجام شود.

منبع: Daily Hive