Friday, April 26, 2024
8 C
Calgary

تخفیف 50 درصدی آکواریوم ونکوور در هالووین برای نوجوان‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زمان آن رسیده تا با یکی از جالب‌ترین روز‌های سال به نام هالووین روبه‌رو شویم و شاهد اکثر مردم در لباس‌هایی ترسناک و شبح‌وار باشیم. فرقی نمی‌کند بزرگسال باشید یا نوجوان، هالووین برای همه لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است؛ اما این لذت و سرگرمی، برای کودکان و نوجوانان در سطح کاملا متفاوتی قرار دارد. هالووین فرصتی است تا بچه‌ها بتوانند برای یک (یا حتی چند روز) به شخصیت‌های موردعلاقه‌شان از جمله ابرقهرمان‌ها، شرورها، اشباح، جادوگرها و اکثر شخصیت‌های سینمایی و حتی یک ساندویچ (اگر لباسش را پیدا کنند) تبدیل بشوند.

برای هر چه بهتر شدن این مراسم، آکواریوم ونکوور 50 درصد تخفیف برای بلیت ورودی خود قرار داده که برای کلیه کودکان و نوجوانان (4 تا 18 سال) در 26 و 27 اکتبر درنظر گرفته شده است. البته این تخفیف درصورتی اعمال می‌شود که آن‌ها لباس خاص و هالووینی خود را به تن داشته باشند.

آکواریوم ونکوور، بهترین مکان برای روبه‌رو شدن با ترس‌های‌تان است و موجودات ترسناکی مثل مارها، عنکبوت‌ها، خفاش‌ها و سوسک‌ها منتظرتان هستند تا در هالووین از شما استقبال کنند. پس حتما به همراه کودکان‌تان به آکواریوم بروید و اجازه دهید تا با ترس‌های‌شان دست‌وپنجه نرم کنند و دورهمی دوستانه‌ای با آن‌ها داشته باشند!

البته شاید خیلی‌ها افیدیوفوبیا (ترس از مار) داشته باشند، اما در هالووین امسال می‌توانید با وقت‌گذرانی در آکواریم و در کنار انواع مارهای خزنده، بفهمید آیا واقعا این فوبیا را دارید یا نه!

موجودات ترسناک و چندش‌آور دیگر هم سوسک‌ها هستند. بزرگسالان و کودکان می‌توانند از یکی از برنامه‌های روزانه آکواریوم با نام ملاقات با یک سوسک دیدن کنند و نگاهی دقیق به نحوه زندگی این خزنده‌های کوچک داشته باشند. در کل، برای هر کسی چیزی وجود دارد که با آن سرگرم شود. برنامه‌های مختلف آکواریوم از بررسی موجودات ترسناک دریایی گرفته تا انواع نقاشی چهره، هنر و صنایع دستی و همچنین نمایش‌های عروسکی و چندین موارد دیگر را شامل می‌شوند.

اما همه‌چیز به این‌جا نمی‌شود. این تجربه‌ی هالووینی بدون تصاویر سینمایی مسحورکننده کامل نخواهد شد. دیدن دنیای لاک‌پشت‌های باشکوه دریایی و ماهی‌های چشم‌نواز، بدون این‌که از آکواریوم خارج شوید، واقعا جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. پس یادتان باشد که حتما The Reef Reborn 4-D را هم تجربه کنید.

حالا منتظر چی هستید؟ هرچه زودتر برنامه‌ی هالووین خود و خانواده‌تان را بریزید و چند دست لباس عجیب و غریب هم برای بچه‌های‌تان بخرید و در آخر، به سراغ آکواریوم ونکوور بروید.

قیمت آکواریوم برای بزرگسالان 38 دلار و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است. همان‌طور که بالاتر گفتیم، 50 درصد تخفیف هم برای افراد 4 تا 18 سال درنظر گرفته شده. شما در روزهای 26 و 27 اکتبر و از ساعت 10 صبح تا 5 بعداز‌ظهر می‌توانید از آکواریوم ونکوور، واقع در 845 Avison Way دیدن کنید.

منبع: Daily Hive