Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

آغاز به کار برنامه رایگان آموزش مهارت‌های تکنولوژی ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی یک برنامه برای آموزش مهارت‌های تکنولوژی آغاز به کار کرده که به واسطه آن بسیاری از افراد شاغل و یا جویای کار می‌توانند فرصتی عالی برای پیشرفت پیدا کنند. این برنامه توسط The Network Hub (TNH) راه‌اندازی شده است.

بنیاد West Coast Technology که یکی از مجموعه‌های غیرانتفاعی شرکت The Network Hub است و در ونکوور فعالیت دارد به تازگی طی همکاری با CodaCast و ComIT.org موفق شده یک دوره آموزشی مرتبط با مشاغل در زمینه تکنولوژی را در اختیار جوانان، دانشجویان و کسانی که به دنبال تغییر شغل هستند، قرار دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده این برنامه رایگان در حال حاضر قابلیت آن را دارد تا برای 25 نفر که در مراکز TNH در مرکز شهر ونکوور و نانایمو حضور یابند، امکانات آموزشی رایگان را فراهم کند.

ComIT.org یک خیریه ملی است که برنامه‌های آموزشی در حوزه IT را در دسترس افراد شاغل و یا جویای کار قرار می‌دهد. CodeCast نیز یک پلتفرم استریم و ضبط برنامه برای آموزش مهارت‌های توسعه و طراحی وب است.

مینا ون که مدیر اجرایی بنیاد West Coast Technology و یکی از گردانندگان TNH است درباره این پروژه گفت: تکنولوژی راه دستیابی ما به آینده است. هدف ما آن است تا اطمینان پیدا کنیم تمامی افراد از فرصت کافی برای یادگیری مهارت‌های مرتبط با تکنولوژی برخوردار هستند. بخش مهمی از پروژه ما به ایجاد طیف وسیعی از گزینه‌های شغلی برای افراد گوناگون اختصاص می‌یابد. اطمینان داریم که استعدادهای کشف‌نشده بسیاری در سرتاسر کانادا وجود دارند و تلاش خود را می‌کنیم تا به شکوفا شدن آن‌ها کمک کنیم. ما افتخار می‌کنیم که برای اجرای این برنامه و راه‌اندازی آن در بریتیش‌کلمبیا با بازیگران مهمی در عرصه آموزش تکنولوژی همچون CodaCast و ComIT.org همکاری می‌کنیم. دیدگاه اصلی ما آن است که بتوانیم با فراهم کردن امکانات آموزشی و تمرین، ایجاد ارتباط بین افراد تحت آموزش و صاحبان مشاغل و تخصیص فضای کار و ایجاد ارتباط بین افراد فعال در این حوزه به منظور کمک به محصلان در راه رسیدن به موفقیت، تاثیر ملموس و مثبتی بر جامعه مدنظر خود بگذاریم.

این برنامه آزمایشی از ماه ژانویه تا آوریل 2020 اجرا خواهد شد. بخش اصلی این برنامه به کلاس‌های آموزشی عصرگاهی اختصاص می‌یابد که در طول هفته سه بار تشکیل می‌شوند و آموزش‌هایی در رابطه با زبان و مبانی استفاده از Javascript، حمایت peer-to-peer و همچنین برنامه‌های آموزشی قابل دانلود و فضای کافی برای تمرین افراد به منظور آمادگی برای جایگاه شغلی و یادگیری مهارت‌های موردنیاز در کلاس‌های آموزشی، در آن‌ها ارائه داده می‌شود.

در انتهای این دوره آموزشی یک رویداد اختصاصی برای استخدام محصلان این دوره برگزار خواهد شد که آن‌ها را با شرکت‌هایی همچون گوگل و مایکروسافت که به دنبال استخدام و جذب استعدادهای ساکن در استان می‌گردند، آشنا می‌کند.

پس از استخدام موفق این افراد، آن‌ها همچنان قادر خواهند بود تا از مراکز و دفاتر همکاری TNH در نقاط مختلف کشور استفاده کنند.

پابلو لیستینگارت که مدیر اجرایی ComIT.org است درباره این برنامه گفت: به عنوان یکی از شرکای این پروژه که به مدیریت و اجرای برنامه‌های آموزش و آمادگی آن می‌پردازد، فرصت‌هایی که این برنامه آموزش تکنولوژی می‌تواند در اختیار افراد قرار دهد بسیار مرا هیجان‌زده کرده است. ما آماده‌ایم تا این برنامه آموزشی را مدیریت کنیم و هرگاه از استخدام و آمادگی مهارت‌آموزان اطمینان کافی حاصل شد این توانایی را نیز داریم که پروژه را توسعه و گسترش دهیم. این پروژه باید تا جایی گسترش پیدا کند که بتواند یک تیم عظیم از افراد آموزش‌دیده و ماهر در زمینه تکنولوژی را تعلیم دهد.

افرادی که علاقه‌ دارند در این برنامه شرکت کنند باید درخواست خود را در وبسایت comit.org ثبت کنند.

منبع: Daily Hive