Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

سرویس استریم Apple TV+ شروع به کار کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از روز جمعه گذشته سرویس استریم Apple TV+ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Apple TV در بیش از 100 کشور و نواحی گوناگون سرتاسر دنیا به تماشای فیلم و سریال‌ موردعلاقه خود بنشینید.

در این سرویس استریم تعداد زیادی سریال‌ و برنامه‌ اختصاصی و اورجینال، فیلم‌های سینمایی و مستند و برنامه‌های متنوع و جذاب وجود دارد. شما می‌توانید این برنامه‌ها را از طریق آیفون، آیپد، Apple TV، آیپاد تاچ، مک و برخی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، دستگاه‌های Roku و Fire TV آمازون و همینطور به صورت آنلاین تماشا کنید.

از جمله برنامه‌های اورجینال اپل که در حال حاضر امکان تماشای آن‌ها را از طریق این سرویس استریم وجود دارد می‌توان The Morning Show، See و For All Mankind را نام برد که هم‌اکنون سه قسمت اول آن‌ها در سرویس موجود بوده و روز جمعه هر هفته یک قسمت جدید نیز بر روی اپلیکیشن Apple TV قرار خواهد گرفت.

بعلاوه تمام قسمت‌های Dickinson و همچنین برخی از برنامه‌های خانوادگی و کودکان مانند Helpsters، Snoopy in Space و Ghostwriter در این سرویس موجود هستند. امکان تماشای مستند The Elephant Queen و اولین بخش Oprah’s Book Club نیز از طریق این سرویس وجود دارد.

تعدادی از برنامه‌های اورجینال اپل در ماه‌های آینده در سرویس استریم قرار خواهند گرفت که از میان آن‌ها می‌توان به سریال Servant (28 نوامبر)، Truth Be Told (6 دسامبر) و Little America و همینطور فیلم‌های سینمایی Hala و The Banker اشاره کرد.

سرویس Apple TV+ در اپلیکیشن Apple TV وجود دارد و برای استفاده از آن باید ماهانه 5.99 دلار بپردازید یا به صورت رایگان و با داشتن Apple Music Student Plan از آن لذت ببرید.

برای ثبت‌نام در Apple TV+ و تماشای برنامه‌های اورجینال اپل کاربران می‌توانند با باز کردن اپلیکیشن Apple TV و یا رفتن به سایت tv.apple.com برای هفت روز به صورت رایگان از نسخه آزمایشی آن استفاده کنند.

کاربرانی که دارای AirPlay 2 باشند نیز می‌توانند با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، LG و VIZIO برنامه‌های اورجینال اپل را با استفاده از اپلیکیشن Apple TV موجود در دستگاه‌های آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و یا مک خود، به صورت مستقیم و از طریق تلویزیون هوشمند تماشا کنند. با استفاده از قابلیت Family Sharing تا حداکثر شش تن از اعضای خانواده قادر خواهند بود به صورت همزمان در Apple TV+ ثبت‌نام کنند و با Apple ID و رمز دستگاه‌های خود از قابلیت‌های آن بهره‌‌مند شوند.

کسانی که پس از تاریخ 10 سپتامبر 2019 ا هرکدام از تولیدات شرکت اپل مانند آیفون، آیپد، Apple TV، آیپاد تاچ و یا مک را خریداری و فعالسازی کنند می‌توانند صاحب اشتراک یکساله رایگان Apple TV+ شوند. قرار است در آینده اپلیکیشن Apple TV بر روی دستگاه‌های LG، سونی و VIZIO نیز نصب شود. برخی از مدل‌های خاص تلویزیون‌های هوشمند سونی از اواخر امسال از AirPlay 2 پشنیبانی خواهند کرد و صاحبان آن‌ها می‌توانند تولیدات سینمایی اورجینال اپل را به سادگی ببینند.

ساکنین نواحی مختلف دنیا قادر هستند برنامه‌های اورجینال Apple TV+ را همراه با زیرنویس و یا دوبله شده به تقریبا 40 زبان مختلف تماشا کنند. علاوه بر این سریال‌های اورجینال اپل توضیحاتی صوتی به هشت زبان مختلف نیز دارند.

منبع: Daily Hive