Monday, April 29, 2024
7.2 C
Calgary

اپل 150 دلار به دارندگان آیفون‌ ۶ و ۷ غرامت می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مالکین کانادایی آیفون‌ ۶ و ۷ که گوشی‌های آسیب‌دیده دارند، در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند، می‌توانند همین حالا برای دریافت غرامت 150 دلاری اپل اقدام کنند. در این مطلب به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

ماه گذشته دیوان عالی بریتیش کلمبیا، بر اساس یک توافق پیشنهادی، شرکت Apple را محکوم به پرداخت ۱۴.۴ میلیون دلار غرامت کرد.

چه کسانی واجد دریافت غرامت هستند؟

برای دریافت این غرامت دارندگان آیفون‌های 6، 6 Plus، 6s، 6s Plus، SE، 7 و 7 Plus کهiOS 10.2.1  یا نسخه‌های پیشین آن را تا تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ پشتیبانی می‌کردند، باید از تاریخ ۵ جون ۲۰۲۳ مقیم کانادا باشند. این برنامه شامل ساکنین کبک نمی‌شود.

دادخواست گروهی مالکین گوشی‌های ذکر شده در کبک به صورت جداگانه در حال پیگیری است.

در مرحله اول، واجد شرایط بودن افراد بر اساس محل اقامت و نسخه iOS تایید می‌شود و از طریق یک فرم به آنها اطلاع داده خواهد شد.

چگونه درخواست خود را ارسال کنیم؟

برای ثبت درخواست خود باید این فرم‌ها را تا تاریخ ۲ سپتامبر تکمیل و ارسال کنید.

توجه داشته باشید که برخی افراد در زمان ثبت درخواست در روز سه‌شنبه پیام خطای سایت میزبان را دریافت کرده‌اند.

برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید.

پس از دسترسی به فرم نام، آدرس پستی، شماره تلفن، ایمیل و شماره سریال ۱۲ رقمی گوشی خود را وارد کنید. در صورت عدم دسترسی به شماره سریال گوشی به Settings > General > About بروید.

اگر در حال حاضر به گوشی دسترسی ندارید تنها کافی است شماره سریال را از روی جعبه گوشی، رسید یا فاکتور آن وارد کنید. تمامی آیفون‌های مذکور می‌توانند واجد دریافت غرامت شوند.

مبلغ دقیق غرامت چقدر است؟ چه زمانی واریز می‌شود؟

بر اساس اعلام دیوان عالی بریتیش کلمبیا مبلغ دریافتی شما بین ۱۷.۵ تا ۱۵۰ دلار خواهد بود. شما می‌توانید دریافت این مبلغ به صورت وجه نقد، انتقال از طریق ایمیل یا چک را انتخاب کنید.

زمان دقیق پرداخت غرامت از طرف شرکت اپل مشخص نشده است. بر اساس اعلام وب‌سایت Canadian iPhone Power Management Class Action، پرداخت غرامت به معنی پذیرش مسئولیت، تخلف یا اشتباه از طرف اپل نیست و این شرکت اتهامات وارد شده را رد کرده است.

منبع: CBC