Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

هتل لوکس The Dorian با ۲۷ طبقه در داون‌تاونِ کلگری ساخته می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود رکود ادامه‌دار در صنعت ساخت و ساز، هنوز عملیات ساخت یک برج در داون‌تاونِ کلگری ادامه دارد، برجی که در آینده به یکی از هتل‌های لوکس و نوساز این منطقه تبدیل خواهد شد.

ساخت و ساز این هتل با نام The Dorian، در پلاک ۵۲۵ از خیابان 5th Avenue SW در جریان است و بعد از اینکه به طور کامل قد کشید، در ۲۷ طبقهٔ خود ۳۰۷ اتاق را جای خواهد داد.

در این بین، ۱۳۳ اتاق  از نوع رده بالایِ Marriott Autograph در طبقات فوقانی قرار خواهند گرفت و بقیه آنها (۱۷۴ اتاق) از نوع Marriott Courtyard خواهند بود که در طبقات پایینی در نظر گرفته شده‌اند.

طبق نقشه‌ها، یک سالن پذیرایی بسیار زیبا در طبقهٔ ۲۷ ساخته می‌شود که میزبان رستوران و تالار استراحتی با یک پاسیوی بزرگ رو به جنوب خواهد بود. دیگر فضاهای پذیرایی شامل یک سالن در طبقهٔ همکف است که یک بار عمومی دارد و در طبقهٔ دوم هم یک اغذیه‌فروشی و مشروب‌فروشی در نظر گرفته شده است.

the-dorian-525-5th-Avenue-SW-Calgary-marriott-4.jpg

این ساختمان ۱۰۰ میلیون دلاری جایگزین یک پارکینگ خودرو می‌شود و طبق قول سازندگان به شبکهٔ حمل‌ونقل شهری Plus 15 در جنب خیابان 5th Avenue SW نیز وصل خواهد شد.

اندرو بابلین، نایب رییس PBA Land (سازنده هتل) در بیانیه‌ای می‌گوید:

«ساختن این هتل در زمانی که بسیاری نگران ترکیدن حباب صنعت ساخت‌و‌سازند شاید مناسب به نظر نیاید، اما ما به آینده امیدواریم زیرا فرصت‌هایی واقعی در صنعت توریسم می‌بینیم که در آیندهٔ فعالیت‌های اقتصادی این شهر، میلیاردها دلار درآمد ایجاد خواهند کرد.»

«این هتل عیار معماری در آسمان کلگری را بالا خواهد برد و نمادی از  امیدواری خواهد شد؛ پروژه‌ها، فرصت‌ها و کسب‌و‌کارها هنوز در کلگری جان می‌گیرند و این شهر تاریخچه‌ای طولانی دارد که سنگ بنای کار ما نیز هست.»

با وجود شرایط اقتصادی فعلی، هنوز سفرهای خارجی به مقصد کلگری رو به رشدند. تا پایان ۲۰۱۹، ورودی مسافرین از ایالات متحده ۳.۲٪ افزایش خواهد یافت. سفرهای داخلی و سفرهای تجاری هم به ترتیب ۱.۷٪ و ۲.۲٪ رشد را به خود خواهند دید.

در بهار ۲۰۲۲ که The Dorian افتتاح شود، برای ۱۵۰ نفر شغل ثابت ایجاد خواهد کرد.

the-dorian-525-5th-Avenue-SW-Calgary-marriott-2.jpg

منبع: Daily Hive