Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

اعلام رسمی ساختن دومین بیمارستان شهر سوری توسط دولت بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نخست وزیر بریتیش کلمبیا، آقای هورگان دوشنبه با گفتن این جمله که «امروز روزی عالی برای مردم سوری ست» رسما اعلام کرد که دومین بیمارستان این شهر با «کیفیتی خیره‌کننده» ساخته خواهد شد.

این بیمارستان جدید در کلووردیل، در کنار مقر دانشگاه پلی‌تکنیک Kwantlen در پلاک ۵۵۰۰ خیابان 180 ساخته می‌شود و دارای تخت‌های بیمارستانی، بخش اورژانس، اتاق‌های جراحی، آزمایشگاه و دستگاه‌های تشخیصی، و خدمات بیماران سرپایی خواهد بود.

فاز برنامه‌ریزی مالی این پروژه در دست اجرا است و مسئولین به دنبال نهایی کردن ابعاد پروژه و بودجه مورد نیاز برای آن هستند. بعد از تایید این برنامه، پروژه وارد فاز ساخت و ساز خواهد شد.

در ماه‌های آینده از مردم محلی برای همراهی با پروژه دعوت می‌شود تا در فرآیند برنامه‌ریزی حضور داشته باشند تا در جریان ساخت و ساز این بیمارستان، کمترین مشکلات برای زندگی روزمرهٔ آنها به وجود آید.

وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا، آدریان دیکس می‌گوید: «حالا همهٔ سازمان‌ها، مدیران و نیروهای ما آمادهٔ ساختن این بیمارستان هستند.»

دولت بریتیش کلمبیا می‌گوید که اعلام رسمی ساخت دومین بیمارستان سوری، بعد از آن انجام شد که طبق تخمین‌ها، مراجعهٔ بیماران سرپایی این شهر برای درمان از ۲۹۶,۰۰۰ مورد در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به حدود ۴۲۳,۰۰۰ مورد در سال ۲۰۲۷-۲۰۲۶ خواهد رسید.

همچنین انتظار می‌رود که مراجعه به بخش اورژانس از ۱۵۳,۰۰۰ مورد در ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به ۲۲۱,۰۰۰ مورد در ۲۰۲۷-۲۰۲۶ برسد. و البته جراحی‌های سرپایی نیز از حدود ۴۷,۰۰۰ مورد در ۲۰۱۷-۲۰۱۶ به ۶۷,۰۰۰ مورد در ۲۰۲۷-۲۰۲۶ خواهد رسید.

آقای هورگان می‌گوید: «سوری از جمله شهرهایی است که با سرعت زیادی رشد می‌کند و مردم باید بتوانند روی سیستم بهداشت و درمان برای نسل‌های آینده حساب باز کنند که با تایید این پروژه، چنین اطمینانی به دست می‌آید.»

منبع: Daily Hive