Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

پرنس هَری و مگان مارکل از وظایف سلطنتی «اصلی» خود کناره می‌گیرند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از برگزاری تعطیلات کریسمس خود در کانادا، پرنس هری و همسرش مگان مارکل در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که از وظایف سلطنتی «اصلی» خود کناره می‌گیرند.

آنها در اینستاگرام این متن را نوشته‌اند:

«بعد از ماه‌ها تفکر و گفتگوهای داخلی، تصمیم گرفتیم امسال تغییری ایجاد کنیم و یک نقش جدید مترقی در این نهاد ایجاد کنیم. ما قصد داریم از وظایف سلطنتی اصلی‌مان به عنوان اعضای خاندان سلطنتی کناره بگیریم و از نظر مالی مستقل شویم، اما همزمان حمایت کامل خودمان از اعلیحضرت ملکه را نیز ادامه می‌دهیم. با حمایت شما (مخاطبین اینستاگرام) به خصوص در چند سال اخیر است که خودمان را آماده این تغییر می‌بینیم.»

این زوج سلطنتی قصد توقف ندارند و می‌گویند: «ما زمان‌مان را بین بریتانیا و امریکای شمالی تقسیم می‌کنیم و همچنان وظایف خود نسبت به ملکه، مردم، و حامیان‌مان را ادامه می‌دهیم.»

آن‌طور که آنها توضیح داده‌اند: «این تقسیم جغرافیایی کمک می‌کند پسرمان را با احترام نسبت به سنت‌های سلطنتی که در آن به دنیا آمده بزرگ کنیم، و همزمان فضای کافی به خانواده‌مان بدهیم تا روی مرحلهٔ بعدی تمرکز کنیم، از جمله راه‌اندازی خیریهٔ جدیدمان.»

دوک و دوشِسِ ساسکس می‌گویند: «به موقع جزئیات این مرحلهٔ جدید را با شما در میان خواهیم گذاشت و به همکاری خود با ملکه، پرنسِ ولز، دوکِ کمبریج، و طرف‌های مربوطه ادامه می‌دهیم.»

«لطفا تشکر ما به خاطر حمایت دائمی‌تان را پذیرا باشید.»

منبع: Daily Hive