Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

بهترین جاذبه‌های گردشگری Vancouver Island

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Vancouver Island به عنوان جواهر بریتیش‌کلمبیا شناخته می‌شود و برخی از ‎بی‌‎نظیرترین مناظر این ناحیه را در دل خود جای داده است. ساکنین این منطقه نیز اغلب افرادی هنرمند با سبک زندگی منحصر به خودشان هستند.

به دلیل وجود جاذبه طبیعی بکر و فراوان و همچنین زیست گونه‌های مختلف جانوری در این منطقه بازدیدکنندگان با هر سنی مجذوب زیبایی‌های Vancouver Island می‌شوند.

در ادامه پنج مورد از بهترین جاذبه‌های Vancouver Island معرفی خواهند شد.

  1. قدم زدن در لنگرگاه زیبای Victoria

https://www.instagram.com/p/BuluF9qnovO/?utm_source=ig_embed

ویکتوریا بزرگترین شهر Vancouver Island و پایتخت استان بریتیش‌کلمبیا است. شهر ویکتوریا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری برای آن دسته از افرادی شناخته می‌شود که می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره تاریخ منطقه بدست آورند. شما می‌توانید در مدت اقامت خود به تعداد زیادی بوتیک زیبا، رستوران‌های خوشمزه و موزه‌های جذاب و دیدنی مراجعه کنید.

قدم زدن در بندرگاه ویکتوریا این فرصت را به شما می‌دهد تا همزمان با خوردن غذاهای گوناگون و تماشا یا خرید دست‌ساخته‌های مختلف در کنار دیوارها، شلوغی و هیاهوی آن را نیز تحسین کنید.

همیشه اجراهای هنری گوناگون در نقاط نختلف ویکتوریا در جریان است که این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند تا حتما در یکی از آن‌ها شرکت کنند.

  1. تماشای بزهای بازیگوش بر روی سقف بازار Coombs

https://www.instagram.com/p/BVVbPxiB9pv/?utm_source=ig_embed

Coombs در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت در میان گردشگران بوده که برای دیدن جاذبه‌های خاص به آن سفر می‌کنند.

شاید یکی از بی‌نظیرترین دیدنی‌ها این دهکده زیبا بزهایی باشد که بر روی سقف بازار قدیمی Old Country می‌جهند و زندگی می‌کنند. دیدن این بزها  همیشه باعث شادی بازدیدکنندگانی می‌شود که با نگاهی متعجب به عکاسی از آن‌ها مشغول می‌شوند.

Old Country یک بازار خانوادگی و قدیمی است که ابتدا با برپا کردن استندهای فروش میوه در کنار جاده کار خود را آغاز کرد اما با گذشت زمان گسترش یافت و به یکی از جذابیت‌های اصلی Coombs تبدیل شد. امروزه مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها که غذاها و محصولات محلی را به فروش می‌رسانند و مشتریان رنگارنگ خودشان را دارند در این محل دایر هستند.

حتما در سفر به این بازار سنتی بستنی‌های خوشمزه Billy Gruff Creamery ر امتحان کنید!

  1. سفر به دنیایی مرموز در غارهای Horne Lake

https://www.instagram.com/p/BZReA6wD9ca/?utm_source=ig_embed

اگر به دنبال ماجراجویی در Vancouver Island می‌گردید حتما باید به غارهای شگفت‌انگیز Horne Lake سفر کنید. این غارهای دیدنی در نزدیکی ساحل Parksville/Qualicum قرار دارند.

پیش از سفر به این ناحیه می‌توانید با بازدید وبسایت آن از اطلاعات و راهنمایی‌های گوناگون موجود بهره‌مند شوید.

هرچه بیشتر در این غارها پیش می‌روید مناظر آن‌ها زیباتر و عجیب‌تر می‌شوند و خود را در محیطی غریب و ناشناخته خواهید یافت که درست زیر پوست Vancouver Island جای گرفته است.

  1. در Tofino موج‌سواری کنید

https://www.instagram.com/p/BzGU1jDIt6P/?utm_source=ig_embed

سال‌هاست که شهر ساحلی Tofino به عنوان یک مقصد عالی برای موج‌سواران فصلی و آن دسته از علاقه‌مندانی که تازه این ورزش را شروع کرده‌اند شناخته می‌شود.

با تمامی این اوصاف باید خود را برای آب‌های سرد آن آماده کنید و نباید انتظار شرایطی همچون هاوایی داشته باشید. حتی اگر در ماه‌های تابستان به این ناحیه بروید باید لباس مخصوص و گرم به تن کرده باشید زیرا باید در آب‌های بسیار سرد اقیانوس آرام که حداکثر 17 و حداقل 7 درجه سانتی‌گراد دما دارند به موج‌سواری بپردازید.

  1. مسیر Wild Pacific در Ucluelet را طی کنید

https://www.instagram.com/p/Bul9RlGnt3k/?utm_source=ig_embed

به گفته وبسایت این منطقه گردشگری طی کردن مسیر Wild Pacific روح شما را نوازش خواهد کرد. ما نیز با اطمینان این ادعا را تایید می‌کنیم!

مناظر بی‌انتها و زیبایی وصف‌ناپذیر Vancouver Island را می‌توانید یکجا در این مسیر دیدنی تماشا کرده و از میان آن‌ها بگذرید.

این مسیر 9 کیلومتری برخی از بهترین منظره‌های جزیره را در خودش جای داده و فرصت بسیار خوبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا به عکاسی، کوهپیمایی و تماشای پرندگان و حیات‌وحش منطقه مشغول شوند.

منبع: Daily Hive