Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا 31 مارس به BC می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بانوی اول سابق آمریکا، میشل اوباما اواخر ماه مارس به بریتیش کلمبیا خواهد آمد.

اوباما ساعت 7 بعد از ظهر 31 مارس در مرکز یادبود ذخیره مواد غذایی شهر ویکتوریا خواهد بود. اسپانسر مالی این رویداد، اتاق بازرگانی ویکتوریا است.

مدیر عامل اتاق بازرگانی ویکتوریا، خانم کاترین هولت در اینباره می‌گوید که: ما مفتخریم که از بانوی اول سابق آمریکا، خانم میشل اوباما در ویکتوریا استقبال کنیم. او برای بسیاری از ما یک الگو و رهبری الهام‌بخش است. او به خاطر داشتن ارزش‌های قوی و اعتقادات درست و واقعی خود، به پیشرفت‌های زیادی در جامعه دامن می‌زند.

میشل اوباما بین سال‌های 2009 تا 2017، عنوان بانوی اول ایالات متحده را داشت. او در طی این مدت برنامه‌های اجتماعی زیادی را رهبری کرد که از جمله آن ها می‌توانیم از برنامه‌ای برای حل مشکل چاقی در کودکان، برنامه حمایت از جانبازان، دریافت کنندگان خدمات اجتماعی و اعضای خانواده آن ها، برنامه‌های پشتیبانی تشویق جوانان برای طی کردن مقاطع عالی تحصیلی و برنامه‌های آموزشی دختران جوان نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان را نام ببریم.

در سال 2018، میشل اوباما خاطرات خود را در کتابی به نام Becoming در سراسر آمریکا منتشر کرد و تنها در 15 روز چنان با استقبال روبرو شد و به فروش رسید که خود را به صدر لیست پر فروش ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز رسانید.

اگر دوست دارید تا در این رویداد شرکت کنید، می‌توانید بلیت‌های این رویداد را به صورت آنلاین و یا تلفنی (1-250-220-7777) خریداری نمایید.

منبع: dailyhive