Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

امسال جشنواره Burning Man به صورت آنلاین برگزار می شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جشنواره Burning Man امسال به خاطر شیوع کروناویروس به صورت دیجیتال و آنلاین برگزار می شود. بر این اساس هر فردی هم اینک می تواند آزادانه در آن شرکت کند.

موضوع این جشنواره قبلا فرضیه چندجهانی یا Multiverse اعلام شد تا در قالب این رویداد، حامیان و علاقه مندان به واقعیت های متناوب، برای گرامیداشت این مفهوم گردهم جمع شوند.

برگزار کنندگان این رویداد در پستی در بلاگشان گفته اند: ما مشتاقانه منتظر میزبانی رویداد Vitrual Black Rock City 2020 هستیم. مطمئن نیستیم که چه طور از کار در می آید. ممکن است با اشکالات یا اشتباهاتی همراه باشد اما در کنار آن اطمینان داریم که نتیجه کار، بسیار جالب و جذاب خواهد شد.

شرکت در این جشنواره برای همه آزاد است و کسانی هم که قبلا بلیط خریداری کرده اند می توانند بلیط خود را پس بدهند.
برگزارکنندگان رویداد Burning Man همچنین تاکید کرده اند که در سال های آینده نیز ضمن پایبندی به فرهنگ و اصول سازمانشان فعالیت خواهند کرد.

برگزاری آنلاین این رویداد هزینه های برگزاری و نیز پرداختی ها را به شدت کاهش می دهد. به این علت، برگزارکنندگان این رویداد به حمایت و پشتیباتی حامیان خود برای تداوم برگزاری این جشنواره نیاز دارند.

آنها با تاکید بر این که امسال سالی دشوار برای همه ماست، در این پست صمیمانه اعلام کردند که از همراهی حامیان خود متشکرند و تقدیم تمام و یا قسمتی از ارزش بلیط این رویداد می تواند کمک بزرگی به حفظ این جشنواره کند.

منبع: daylihive