Wednesday, April 24, 2024
11 C
Calgary

وقتی ترودو قوانین دولت خود را زیر پا می‌گذارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درحالی که شهروندان کانادایی به دلیل وضع قوانین قرنطینه تعطیلات آخر هفته را در خانه سپری کردند نخست‌وزیر جاستین ترودو Easter را نه در خانه و قرنطینه بلکه همراه با خانواده‌اش در Harrington Lake جشن گرفت.

جاستین ترودو در کنفرانس خبری روزانه خود از مقابل Rideau Cottage در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران در اینباره گفت: همانطور که هفته پیش اعلام کردم برای تعطیلات Easter به خانواده خود در Harrington Lake ملحق شدم. سه‌ هفته از اقامت آن‌ها در آن‌جا می‌گذشت و من در این مدت مشغول کار بودم و فرصت ملاقات آن‌ها را پیدا نکرده بودم.

او در ادامه تاکید کرد تمام قوانین بهداشتی توسط آن‌ها رعایت شده است.

سوفی ترودو روز دوشنبه در حساب اینستاگرام خود تصاویری منتشر کرد که آن‌ها را در حال بازی و Easter egg hunt نشان می‌داد. پس از این انتقاد‌ها علیه نخست‌وزیر به دلیل بی‌توجهی او به مقررات وضع شده، بالا گرفت.

Harrington Lake در فاصله 26 کیلومتری از Rideau Cottage، محل سکونت جاستین ترودو، قرار دارد. همسر ترودو از زمان بهبود در اواخر ماه مارس همراه با فرزندانشان در آن‌جا سکونت دارند.

ترزا تام مسئول ارشد بهداشت و سلامت کانادا اوایل ماه اپریل از ساکنین شهرها خواست از رفتن به املاک خود در مناطق روستایی خودداری کنند تا جلوی انتشار احتمالی COVID-19 به این نواحی را بگیرند.

خانم تام تاکید کرد شیوع COVID-19 به معنای فراهم آمدن فرصت برای انجام چنین سفرهایی نیست.

پیش از این اندرو شیر به دلیل سفر هوایی همراه با خانواده‌اش به اتاوا و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در زمان پرواز هدف انتقادات قرار گرفته بود.

شیر در دفاع از این سفر به منتقدان گفت آن‌ها در طول سفر با یکدیگر به گفت‌وگوی moistly بپرداخته‌اند!

دولت امکان سفر با جت شخصی را برای نمایندگان و سناتورها فراهم کرده تا بتوانند در جلسات اضطراری شرکت کنند.

دنیس سیل سخنگوی شیر ادعا کرده این پرواز بهترین گزینه موجود برای سفر او و خانواده‌اش بوده است: خانواده شیر پس از چندین هفته اقامت در Regina حال به اتاوا رفته و باقی روزهای فصل بهار را در آن‌جا خواهند ماند.

منبع: NARCITY